перейти на сайт>>

Технологія роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах.

ID роботи: 9782
Тип роботи:
Об'єм: 48 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

1.1. Теоретичний аналіз сутності й особливостей роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах

1.2. Аналіз досвіду роботи з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах

1.3. Характеристика нормативно-правової бази стосовно роботи соціального педагога   у позашкільних навчальних закладах

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2 ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

2.1. Аналіз існуючих соціально-педагогічних технологій роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах

2.2. Розробка соціально-педагогічної технології роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах

2.3. Впровадження елементів розробленої соціально-педагогічної технології роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ



Висновок:

В результаті роботи було проведено теоретичний аналіз літератури по даній темі. Розглянуто особливості соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах  та можливості додаткової освіти як чинника розвитку особистості дітей.

Було виявлено, що система додаткової освіти являє собою сферу, що об’єднує в єдиний процес виховання, навчання та творчий розвиток особистості дитини.

Позашкільна освіта основана на історичних соціально-педагогічних традиціях та є одним із найважливіших інститутів соціалізації дитини, її інтелектуального, духовного та фізичного розвитку, становлення як громадянина і патріота своєї країни. Установи додаткової освіти володіють найбільшими потенційними можливостями для створення середовища, в якому дитина відчує себе захищеною, отримує можливість для життєвого самовизначення і більш ефективного процесу соціалізації.

Дослідження ґрунтується на основних положеннях Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Державної на­ціональної програми «Освіта» (Україна ХХІ століття), Концепції позашкільної освіти і виховання, а також Концепції виховання гуманістичних цінностей учнів; Програмі «Основні орієнтири ви­ховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Педагогічній практиці необхідний пошук нових шляхів в розробці змісту, засобів, методів і форм продуктивної роботи, які дозволять найбільш ефективно здійснювати соціально-виховну діяльність, а також інтеграцію зусиль педагогів загальноосвітньої школи, школи мистецтв і сім’ї у цілях соціального виховання та розкриття інтелектуально-творчого потенціалу кожного учня.

З цією метою було проведено вивчення досвіду застосування соціально-педагогічних технологій роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів на прикладі Лисичанської дитячої школи мистецтв.

Виділені нами у теоретичній частині напрямки діяльності, а також виявлені проблеми дозволили розробити соціально-педагогічну технологію роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах та розглянути особливості впровадження елементів розробленої соціально-педагогічної технології роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів у позашкільних навчальних закладах.

У ході дослідження була частково реалізована програма діяльності соціального педагога в школі мистецтв, метою якої є підвищення ефективності соціального виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах Лисичанської дитячої школи мистецтв.

В ході програми вирішувалися наступні завдання:

1. Корекція емоційних відхилень (зняття тривожності, замкнутості, розвиток навичок спілкування тощо).

2. Збереження і зміцнення здоров’я учнів дитячої школи мистецтв.

3. Інформаційно-просвітницька робота з сім’єю.

Результати нашого дослідження дозволили зробити висновки, що запропонована програма є ефективним засобом соціального виховання та розвитку особистості дитини в дитячій школі мистецтв.

Отож,  освітньо-виховна  система сучасного позашкільного навчального закладу повинна бути зорієнтована на забезпечення максимального прояву в діяльності учнів  позитивних  емоцій  (створення  позитивного  настрою  на  отримання  знань, емоційного підйому в пізнавальній діяльності тощо), створення умов для осмислених дій учнів, заохочення учнівської ініціативи та самостійності.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: