перейти на сайт>>

Організаційний розвиток та організаційні зміни. Ефективність менеджменту туристичного підприємства

ID роботи: 9922
Тип роботи:
Об'єм: 56 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи організаційного розвитку, організаційних змін та менеджменту туристичного підприємства

1.1. Специфіка туристичної організації як об’єкта управління

1.2. Організаційний розвиток підприємств сфери туризму в сучасних умовах

1.3. Роль та значення організаційних змін для ефективного функціонування та підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств

Розділ 2. Дослідження ефективності  управління організаційним розвитком та організаційними змінами в туристичній фірмі «Феєрія»

2.1.  Організаційно-економічна характеристика турфірми «Феєрія»

2.2. Оцінка управління організаційним розвитком та організаційними змінами турфірми «Феєрія»

2.3. Аналіз ефективності менеджменту діяльності турфірми «Феєрія»

Розділ 3. Розробка пропозицій щодо управління організаційним розвитом та організаційними змінами. Напрямки підвищення ефективності менеджменту турфірми «Феєрія»

3.1. Обґрунтування необхідності проведення організаційних змін в  туристичній фірмі «Феєрія»

3.2. План заходів з організаційного розвитку туристичної фірми «Феєрія»

3.3.Рекомендації щодо підвищення ефективності менеджменту турфірми «Феєрія»

Висновки та пропозиції

Список використаних джерел

Додатки



Висновок:

Таким чином, удосконалення процесів стабільного та ефективного функціонування туристичних підприємств і формування обґрунтованих стратегій з врахуванням невизначеності зовнішнього середовища повинно базуватися на розробці системи стратегій розвитку та функціонування туристичних підприємств.

Організаційні зміни та організаційний розвиток як основний конструктивний зміст будь-якої стратегії є головними носіями нової якості в ході розвитку організації і являють собою ключовий об’єкт управління у процесі реалізації кожної функціональної та спеціалізованої, а також корпоративної стратегії в цілому. Організаційні зміни обумовлюють перехід підприємства з одного стану в інший. Організаційний розвиток підприємств полягає в зміні якості його діяльності в результаті ланцюга таких послідовних переходів, відображаючи безперервність трансформацій. При чому ефективний організаційний розвиток підприємства характеризується тим, що в ході постійного переходу від одного стану до іншого відбувається поліпшення його якості, забезпечується стійкий розвиток.

Дослідження організації діяльності туристичного підприємства «Феєрія»  показало, що воно є сучасним та конкурентоспроможним підприємством туристичної галузі. Підприємство надає широкий асортимент туристичних послуг, має гарний імідж серед своїх клієнтів. Туристична фірма пропонує своїм клієнтам велику кількість різноманітних турів, але найбільш популярними є напрямки  лікувального, пляжного та оздоровчого туризму. Клієнтaми турфірми «Феєрія» є люди з великим тa середнім дoстaткoм, які віддaють перевaгу прoвoдити чaс пoдoрoжуючи.

Управління туристичним підприємством «Феєрія» здійснюється на базі лінійно-функціональної структури управління, яка включає бухгалтерський відділ (головний бухгалтер); комерційний відділ (менеджерів по рекламі); системного адміністратора.

Процес реалізації підготовлених інноваційних проектів має централізований характер. Доручення керівництва вищої ланки реалізували керівники середнього рівня.

Дослідження напрямків організаційних змін показало, що у досліджуваний період 2015-2017 рр. вони торкалися головним чином продуктових інновацій. Слід додати, що на досліджуваному підприємстві істотною складовою процесу впровадження організаційних змін була співпраця з клієнтами або постачальниками.

Дослідження ефективності менеджменту турфірми «Феєрія», яке показало, що на даному туристичному підприємстві існують певні проблеми, основними серед яких виступають наступні:  відсутність планування втіленого в реальність, чіткого дотримання інструкцій; слабка система мотивації персоналу; відсутня мотиваційна політика туристів, невідлагоджена система знижок; недостатньо ефективна політика згладжування сезонних коливань; проблема маркетингового планування, внаслідок його повної відсутності. Всі ці проблеми вимагають грамотного вирішення.

Визначено напрямки організаційного розвитку на турфірми «Феєрія». На даному етапі розвитку для турфірми «Феєрія» пропонується проведення організаційних змін, які будуть спрямовані як на вирішення внутрішніх (кадрова політика), так і зовнішніх проблем (маркетингова діяльність, мотивація клієнтів, згладжування сезонних коливань).

Надано рекомендації щодо вдосконалення менеджменту турфірми «Феєрія. З метою подолання основних проблем у системі менеджменту тур фірми «Феєрія», які були виявлені у процесі дослідження діяльності даного туристичного підприємства, у третьому розділі курсової роботи пропонується низка заходів, спрямованих на виправлення існуючих недоліків. У якості основних заходів, спрямованих на покращення діяльності тур фірми пропонується внесення змін у наступні сфери діяльності:

–          кадрова політика (проведення щоденних нарад, розробка посадових  інструкцій, удосконалення системи мотивації, організація тренінгів, занять, інструктаж персоналу, розробка бонусної програми, виплата частини прибутку за результатами конкурсу, акція «Тур у подарунок»);

–          маркетингова діяльність (введення посади маркетолога, удосконалення організації рекламно-інформаційної діяльності);

–          вдосконалення мотиваційної політики клієнтів турфірми «Феєрія» (проведення фотоконкурсу, впровадження конусної програми, бону усних купонів, знижок);

–          коригування прибутку у період сезонних коливань (розширення асортименту турів, акція «Раннього бронювання», впровадження нових послуг  для туристів, допомога в оформленні закордонного паспорта, продаж турів в кредит).


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: