


Змiст:
ВВЕДЕНИЕ
РАЗДЕЛ 1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ГЕНДЕРНЫХ СТЕРЕОТИПОВ
1.1. Понятие пола и гендера
1.2. Концептуализация понятия «гендерные стереотипы» в рекламе
РАЗДЕЛ 2. ГЕНДЕРНЫЕ ОБРАЗЫ В РЕКЛАМЕ
2.1. Классификация основных гендерных стереотипов в рекламе
2.2. Исследование проблемы конструирования гендера через средства массовой коммуникации
2.3. Анализ репрезентации образов женщины и мужчины в российском медиа-пространстве
ВЫВОДЫ
СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com