Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 200 грн.
Змiст:
Характеристика товару та його місце на ринку
Аналіз структури інформаційних джерел формування інноваційних ідей
Аналіз технічного рівня підприємства
Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємства
Аналіз поточного стану інноваційної політики
Виявлення можливих шляхів розвитку маркетингової інноваційної політики
Удосконалення маркетингової інноваційної політики
Оцінювання результатів
Висновки
Перелік використаної літератури
Висновок:
Luxoft – стратегічний інвестор. Це компанія, що виступає як суб'єкт інвестиційної діяльності, з своєю метою придбання контрольного пакета акцій для забезпечення реального управління підприємством відповідно до власної концепції його стратегічного розвитку. Luxoft планує поширити свою діяльністьу всіх регіонах в обсязі 30% в проміжні терміни і 25% довгостроковій перспективі.
Компанія історично показувала високі темпи зростання доходів, і очікується, що вони продовжуватимуть зростати на рівні у 2018 фінансовому році та досягнуть доходів у розмірі 920 млн. доларів.
Для виходу на зарубіжний ринок ми обрали Азійсько-Тихоокеанський регіон, який є регіоном з найшвидшим рівнем зростання витрат на ІТ-послуги.
Дослідивши фактори виходу на зарубіжний ринок ми прийняли рішення інвестувати в Сінгапур. Цю країну ми вважаємо найбільш інвестиційно привабливою, у зв’язку зі сприятливим інвестиційним кліматом, помірним оподаткуванням та відсутністю регламетування інвестиційної діяльності для іноземних інвесторів у галузі ІТ-послуг та технологій, що є основною сферою діяльності компанії Luxoft та об’єкту інвестування – DerivIT.
Представлений інвестиційний проект полягає в поглинанні компанією Luxoft International Company Limited компанії DerivIT шляхом придбання 100% статутного та додатково оплаченого акціонерного капіталу.
Для виходу на ринок Сінгапуру, виключивши інші механізми, компанією була обрана стратегія прямого інвестування.
В результаті аналізу переваг та недоліків механізмів залучення фінансових ресурсів було прийнято рішення залучити кредит у Швейцарському Credit Suisse, який є одним з найбільших клієнтів Luxoft. Банк пропонує кредит під 4,5% річних.
Щодо впливу прийнятого інноваційно-інвестиційного рішення, то чистий прибуток від DerivIT очікується на рівні 10% відсотків від валового доходу, таким чином вже в перший рік функціонування у складі Luxoft, DerivIT принесе 3,5 млн дол. США, повністю покривши витрати на поглинання за 4 роки.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com