перейти на сайт>>

Взаємодія редакції з читачем на сторінках періодики

ID роботи: 3118
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
1. Сучасна журнальна періодика: загальна характеристика, типологія, основні функції та принципи
2. Зворотний зв’язок із читачем на сторінках періодики
2.1. Лист як жанр журналістики
2.2. Характеристика основних груп аудиторій періодичних видань
2.3. Класифікація звернень читачів
3. Завдання та методи взаємодії з читачем на сторінках періодичної преси
Висновки
Список літератури



Висновок:

Сучасні масово-комунікаційні відносини припускають взаємодію двох суб'єктів – адресанта – адресата, в рамках якого кожен учасник процесу, здійснюючи свою специфічну діяльність, припускає активність партнера. Лише в цьому випадку аудиторія включена у всю систему суспільних відносин. Адресантові для встановлення діалогових відносин або реалізації цілей своєї діяльності необхідно враховувати потреби, інтереси, мотиви, установки і відповідні ним характеристики аудиторії, що включають і ряд специфічних, формованих шляхом прямої участі засобів масової інформації. При такому підході аудиторії відводиться діяльна, цільова роль, виступаюча результатом комунікативного процесу.
Треба відверто сказати, що нині редакції газет одержують не так багато листів, як у попередні десятиріччя. Це викликано кількома обставинами, і серед них – головним є ставлення до листів у самій редакції.
Колишнє гасло – "за кожним листом людина", зобов’язувало працівників редакції приділяти максимум уваги листам читачів, більше друкувати і використовувати їх у своїй творчості. Сьогодні теж ніхто не заперечує значення листів читачів, проте працювати з ними в редакціях іноді не мають бажання. Пояснення в усіх випадках єдине: немає часу журналістам займатися ними, крім того, пересилка обходиться досить дорого. Редакції загальнодержавних газет "Голос України", "Урядовий кур’єр" та "Робітнича газета" одержують у середньому по 10-15 тис. листів за рік кожна, але використовують ледь чи десяту частину з них 13,39.
З досвіду роботи цих видань можна сказати, що листи щодня з’являлися на робочому столі. Проте в щоденному темпі роботи вдавалося ледве знайти час на їх читання. Але цей час не марнувався. Для видання, навіть із мережею власних кореспондентів, надзвичайно важливим є зв’язок із регіонами. Байдуже ставлення до них рано чи пізно вплине на передплату.
Треба сказати, що листи читачів є одним із засобів спілкування газети та її аудиторії. Завдяки ним редакція може:
 скласти уяву про аудиторію;
 дізнатися про її потреби, побажання;
 дослідити результативність своєї діяльності, ефективність впливу на аудиторію;
 вивчити механізми сприймання аудиторією переданої інформації, характер реакції на неї, наприклад, бажаність різних ефектів, тем чи інших повідомлень;
 з’ясувати ступінь задоволення аудиторії обсягом і характером газетних матеріалів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: