перейти на сайт>>

Використання народознавчого змісту курсу «Я і Україна» в реалізації громадянського виховання молодших школярів

ID роботи: 1730
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ.1 Національне виховання як психолого-педагогічна проблема
1.1. Національне виховання та його роль у становленні особистості молодшого школяра
1.2. Загальна характеристика курсу „Я і Україна”
Розділ 2. Використання прислів’їв та народних прикмет в національному вихованні дітей
2.1. Реалізація принципів громадянської освіти у курсі „Я і Україна”
2.2 Розробка циклу занять з національного виховання
Висновки
Список використаної літератури
Додатки



Висновок:

Національна освіта і виховання – одне із актуальних завдань сьогодення і шляхи її вирішення слід шукати негайно. Настав час, коли природа потребує термінової охорони. Людина повинна стати її захисником. Аналіз літератури переконав нас у тому, що проблема національного виховання не є новою в історії людства. Її коріння можна простежити на будь-якому відтинку людської цивілізації. Ця проблема турбує людство уже протягом багатьох віків. Вирішити її намагались педагоги і мислителі різних поколінь. Сама ж національна культура є явищем історичним, плинним і змінним у вирі життя.
Навчальний курс "Я і Україна" має на меті особистісний розвиток школяра, формування в нього почуття патріотизму, належності до Української держави, набуття відповідного громадянського досвіду, ознайомлення школярів з природою та навчання їх гармонійним відносинам з нею. Він сприятиме розвитку в учнів навичок толерантної взаємодії з іншими людьми, набуттю ними елементів знань про навколишній світ і місце людини в ньому, певні способи діяльності, досвід особистісного ставлення до системи цінностей українського суспільства, у тому числі етнічних, загальнонаціональних, загальнолюдських. Курс "Я і Україна" може реалізовуватися варіативно: наскрізним інтегрованим курсом або окремими предметами [15, с.54].
Важливою умовою реалізації вимог Державного стандарту початкової загальної освіти при вивченні курсу "Я і Україна" є створення необхідних методологічних умов, за яких учень пізнаватиме інших людей через усвідомлення власної та інших людей неповторності, а зарубіжний світ - насамперед через пізнання України.
В курсовій роботі ми зробили спробу вияснити суть процесів національної освіти і виховання, показали особливості їх взаємозв’язку і взаємообумовленості. Внаслідок цієї роботи ми прийшли до висновку, що процеси національної освіти і виховання мають свої особливості. Але завдяки тому, що вони займаються розв’язанням однієї і тієї ж мети – формування національної культури людини, ми розглядали їх у взаємозв’язку.
Аналіз першоджерел переконав нас у тому, що національне виховання дітей не повинно проводитись епізодично, воно має бути глибоко продуманим, систематичним, цілеспрямованим. Досягти оптимальних результатів в національному вихованні можна при умові широкого використання в навчально-виховному процесі занять-комплексів, що мають інтегрований зміст, завдань інтегрованого характеру.
В даній роботі подані різні дидактичні завдання, які мають національне спрямування і сприяють активізації пізнавальної діяльності дошкільників..
Узагальнюючи вищенаписане, ми прийшли до висновку про те, що використання скарбів народної мудрості є могутнім фактором виховання у школярів національної культури. Досягнення певних результатів в цьому залежить від майстерності, творчості педагога, національна культура якого повинна служити прикладом для його маленьких вихованців [1, с.33].


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: