перейти на сайт>>

Готельний сервіс. Практика реалізації готельних послуг у рекреаційному комплексі

ID роботи: 3536
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.  ГОТЕЛЬНИЙ СЕРВІС – ПОКАЗНИК  ГОСТИННОСТІ

1.1. Характеристика якості послуг в готельному бізнесі

1.2. Основні поняття готельного сервісу, його функції

РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

2.1. Реалізація готельних послуг в індустрії гостинності

2.2. Основні готельні послуги у рекреаціному комплексі

2.3. Технологія бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг

РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОХОРОНИ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

3.1. Технологія забезпечення безпеки готелю

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТОК А

ДОДАТОК Б



Висновок:

Сьогодні готельний бізнес – одна з найбільш перспективних і швидкозростаючих галузей, що приносить по всьому світу багатомільйонні прибутки. Готельний бізнес як підгалузь туристського несе в собі величезний потенціал для українського ринку, здатний приносити стійкий дохід у бюджет

У цій роботі було розглянуто сучасний стан готельних послуг на рекреаційному ринку. Можна зробити наступні висновки, що сервіс може бути дуже різним – від швидкого професійного оформлення службою прийому до бездоганної роботи сантехнічного обладнання. Кожна ланка в ланцюзі дуже важливо. Надаючи будь-які послуги персонал повинен проявляти такт та коректність. Сервіс потрібно будувати не тільки за принципом попиту (що хоче гість), але за принципом пропозиції (готель пропонує все нові і нові послуги, які може надати, а гість вибирає, треба йому це чи ні).

Успіх і процвітання готелю залежить від набагато більшого, ніж просто будівля обладнання всередині нього. У світі вже зараз існує безліч готелів, але лише деякі з них пропонують обслуговування, яке відповідає міжнародним стандартам якості. При оцінці якості готельних послуг споживач порівнює те, що йому надали, з тим, що він бажав отримати. Домогтися від персоналу вміння і бажання надавати послуги і гарантувати їх високу якість - далеко не таке просте завдання, як це може здатися на перший погляд. При наданні готельних послуг необхідно враховувати, що може викликати невдоволення гостя. Таким чином, в обслуговуванні не повинно бути дрібниць, які роблять перебування гостя неприємним.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: