перейти на сайт>>

Готельний сервіс. Практика реалізації готельних послуг у рекреаційному комплексі

ID роботи: 3536
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.  ГОТЕЛЬНИЙ СЕРВІС – ПОКАЗНИК  ГОСТИННОСТІ

1.1. Характеристика якості послуг в готельному бізнесі

1.2. Основні поняття готельного сервісу, його функції

РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

2.1. Реалізація готельних послуг в індустрії гостинності

2.2. Основні готельні послуги у рекреаціному комплексі

2.3. Технологія бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг

РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОХОРОНИ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

3.1. Технологія забезпечення безпеки готелю

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТОК А

ДОДАТОК Б



Висновок:

Сьогодні готельний бізнес – одна з найбільш перспективних і швидкозростаючих галузей, що приносить по всьому світу багатомільйонні прибутки. Готельний бізнес як підгалузь туристського несе в собі величезний потенціал для українського ринку, здатний приносити стійкий дохід у бюджет

У цій роботі було розглянуто сучасний стан готельних послуг на рекреаційному ринку. Можна зробити наступні висновки, що сервіс може бути дуже різним – від швидкого професійного оформлення службою прийому до бездоганної роботи сантехнічного обладнання. Кожна ланка в ланцюзі дуже важливо. Надаючи будь-які послуги персонал повинен проявляти такт та коректність. Сервіс потрібно будувати не тільки за принципом попиту (що хоче гість), але за принципом пропозиції (готель пропонує все нові і нові послуги, які може надати, а гість вибирає, треба йому це чи ні).

Успіх і процвітання готелю залежить від набагато більшого, ніж просто будівля обладнання всередині нього. У світі вже зараз існує безліч готелів, але лише деякі з них пропонують обслуговування, яке відповідає міжнародним стандартам якості. При оцінці якості готельних послуг споживач порівнює те, що йому надали, з тим, що він бажав отримати. Домогтися від персоналу вміння і бажання надавати послуги і гарантувати їх високу якість - далеко не таке просте завдання, як це може здатися на перший погляд. При наданні готельних послуг необхідно враховувати, що може викликати невдоволення гостя. Таким чином, в обслуговуванні не повинно бути дрібниць, які роблять перебування гостя неприємним.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: