перейти на сайт>>

Жанр комедії у творчості Григорія Александрова

ID роботи: 5684
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Самобутність  олександрівського кіно в загальному руслі радянського кінематографа 30-х - 40-х років

1.1.Проблеми розвитку комедійного жанру в радянському кінематографі у першій половині  ХХ ст.

1.2. Жанр музичної кінокомедії в радянському кінематографі 30-40-х років ХХ століття. Творчість Григорія Олександрова

Розділ ІІ. Розвиток жанру музичної комедії у творчості Григорія Александрова

2.1. Фільм   «Веселі хлопці» та його  вплив на формування жанру музичної комедії у радянському кінематографі

2.2. Ідеологічний акцент та переваги радянського способу життя перед західним у музичному фільмі «Цирк»

2.3. «Волга-Волга» - класична музична комедія

Висновок

Література



Висновок:

Музичний фільм є кінотвором, в якому музика виконує важливі смислові й композиційні фу­нкції, визначає жанрову і стилістичну характерність картини. Музика у комедійному фільмі посідає досить важливе місце, оскільки може рухати дію, прискорювати або уповільнювати її хід, визначати темпоритм подій, передавати емоційний стан героїв та сам настрій фільму. Нерідко музичний ритм у порівнянні з іншими ритмами кінотвору (екранний рух, слово, монтаж) є ведучим, бо він більш знач­ний і виразніший, це вже не просто кінокомедія з музикою, а музична кінокомедія.

Довгі роки керівництво радянської країни відносилося до жанру комедії недовірливо-підозріло, як до «проблеми. Григорій Александров, один і найуспішніших комедіографів своєї епохи, є одночасно ярки представником цих непростих відносин влади і мистецтва. Про це свідчать історії створення його фільмів. Александров багато сприяв оновленню жанрового канону вітчизняної комедії. Про це свідчить, зокрема, запропонований ним принци створення нової радянської комедії, яка повинна була з'єднувати в собі елементи пародійно-ексцентричні і героїчні.

Пріоритетне значення музичної драматургії в александрівських фільмах, принципи використання музики в них дозволяють вважати витоком нового жанр музичної комедії.

Безумовний пріоритет музичної драматургії в фільмах Г. Александрова дозволяє зробити висновок про театральні корені його кіно. Розгляд основних творчих методів найближчих соратників режисера – ЛЛ.Орлової і І.О.Дунаевского підтверджує це положення. Проведене дослідження дозволяє зробити висновок про правомірність виділення александрівського кіно як особливого жанрового феномена в радянському кінематографі.

Конкретні практичні розробки, знайдені в свій час Александровим і соратниками для створення веселих музичних фільмів (безумовний пріоритет музичної драматургії, чіткий малюнок образів, психологічно достовірне існування співаючого актора і в співі, і в драматичній дії та ін..) можуть послужити майбутньому вітчизняного кіно.

Григорію Александрову вдалося створити самобутній жанр радянського кіно, маркується його ім'ям. «Музична комедія Александрова» – це назва нового жанрового утворення, яка не є ні мюзиклом, ні комедією з ілюстративної музикою.

Александров здійснював запропонований ним принцип створення нової радянської комедії, обов'язковою умовою якої було поєднання пародійно-ексцентричних і героїчних елементів. Однак таких важливих для себе речей, як найбільш виразне звучання головної теми про перетворення особистості в новій радянській країні, про всесвітнє значення нашої перемоги з об'єктивних причин йому домогтися так і не довелося.

На різних етапах розвитку музичного фільму відбувались певні перетворення, не тільки ідео­логічні, які стосувались саме радянського кінематографу, але й структурні. Зміни в структурі фільму позначились виникненням різного типу синтезу драматургії, музики (вокальної, інструментальної), хореографії, зорового рішення. Саме таким був радянський музичний фільм періоду 30-40-х років ХХ століття завдяки пошукам легендарних піонерів радянського кінематографу.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: