перейти на сайт>>

Емоційний розвиток дітей з обмеженими можливостями

ID роботи: 5682
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І.

РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НОРМІ ТА у дітей з обмеженими можливостями

1.1. Емоції та їх значення для людини

1.2. Розвиток емоційної сфери у дошкільному віці

1.3. Особливості формування емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями

Розділ ІІ

Дослідження емоційної сфери дітей з обмеженими можливостями

2.1. Організація, база та методики дослідження

2.2. Дослідження типу нервової системи та поведінкових якостей дітей

2.2. Дослідження стану емоційної сфери дітей із ДЦП

Висновок

Література

Додатки



Висновок:

Отже, особливості формування особистості та емоційно-вольової сфери у дітей з обмеженими можливостями можуть бути обумовлені двома факторами:

біологічними особливостями, пов’язаними з характером захворювання; 

соціальними умовами – впливом на дитину родини і педагогів.

Інакше кажучи, на розвиток і формування особистості дитини, з одного боку, істотно впливає його надзвичайний стан, пов’язаний з обмеженнями рухів і мови; з іншого боку – відношення родини до хвороби атмосфера, дитини, що оточує її. Тому завжди потрібно пам’ятати про те, що особистісні особливості дітей з обмеженими можливостями  – результат тісної взаємодії цих двох факторів.

Особливості особистості дитини з аномаліями розвитку пов’язана, у першу чергу, з умовами її формування, які значно відрізняються від умов розвитку нормальної дитини.

Проведений  аналіз наукової літератури показав, що у дітей в нормі емоційна діяльність набуває характерних рис під впливом оточуючого їх середовища. Молодші школярі із заїканням, порушеним голосом, розумово відсталі, ЗНМ, учні з вадами слуху та зору, мають специфічну динаміку від позитивності до негативності емоційних проявів, які залежать від загальних обставин. Тому необхідно обширно дослідити динамічні зміни в емоційному фоні дітей даної категорії. Лише за таких умов дослідження надасть можливість повноцінно оцінити основні та другорядні причини виникнення агресивної поведінки дітей шкільного віку. Що допоможе знайти ефективні підходи, які будуть сприяти зниженню агресивності в учнів, завдяки формуванню у них адекватного та усвідомленого ставлення до власних негативних емоцій.

У практичній частині курсової роботи представлені результати дослідження мотиваційно-поведінкових реакцій та емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ДЦП. Виявлено середні показники мотиваційної складової, позитивне ставлення дітей даної групи до відвідування школи, яка може передбачати достовірно високу навчальну ефективність. Емоційна складова визначила наявність тривоги, страху, проблем у відносинах з ровесниками, які негативно впливають на розвиток пізнавальних процесів.

У взаємовідносинах дітей у ситуації експерименту переважає високий ступінь емоційної замученості. При цьому емоційна залученість носить переважно негативний характер, тобто частіше зустрічалося засмучення через успіх іншого, підтримка дорослого в негативній оцінці діяльності товариша, хвастощі і т.п. Високу  вираженість отримав конкурентний характер відносини до однолітка, це означає, що діти частіше демонструють неадекватні реакції на похвалу і осуд іншого, ненадання допомоги і т.п.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: