перейти на сайт>>

Звіт з практики у турфірмі

ID роботи: 1913
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

1. Характеристика підприємства як суб’єкта туристичної діяльності

2. Аналіз і оцінка сучасного потенціалу туристичного підприємства

3. Діагностика діяльності туристичного підприємства щодо організації ділового туризму

4. Характеристика напрямів вирішення досліджуваної проблеми

Висновки

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Таким чином, ДП «Елена-Люкс-Тур» існує в оточенні, що складається з безлічі елементів: ринок, з його пропозиціями і запитами, акціонери з їх інтересами отримання дивідендів і реалізації прав власності, уряд з його податковими і законодавчими вимогами, партнери, по відношенню до яких організація має свої зобов'язання, змінні технології, устаткування, вимоги до якості продукції, освітньому рівню виконавців, зростаючі запити найманих працівників, діяльність конкурентів, наслідки економічних криз і т.п. Середовище впливає на організацію і накладає свої вимоги. Керівник повинен враховувати цей значний вплив.
Ринкова економіка, заснована на конкуренції, свободі виробників, а не на ієрархічному підкоренні господарських процесів волі центру, вимагає ніяк не менше, а навіть більше менеджерів, ніж колишня система.
В умовах економічних змін сучасна туристична фірма як і будь-яке підприємство, виробляюче товари чи послуги, стикаються з багатьма проблемами. Джерелами підвищеної складності управління являється висока ступінь невизначеності ринкової ситуації, сезонна нестабільність попиту на туристичні послуги, посилення конкуренції в туристичному бізнесі, нестача фінансових ресурсів та ін. В таких умовах фірма не може обмежуватись тільки поточним плануванням і оперативним управлінням своєю діяльністю. Назріла необхідність стратегічного мислення, яке повинно втілитись в програму дій, яка уточнює цілі і засоби реалізації вибраного шляху розвитку.
Як показало проведене дослідження, туристична фірма ДП «Елена-Люкс-Тур» - підприємство із сильною і конкурентною позицією, що поліпшується; найближчим конкурентом підприємства є турфірма «Наталі-Тур». У порівнянні з ним туристична фірма ДП «Елена-Люкс-Тур» володіє явною конкурентною перевагою в області цінової політики при високому рівні якості туристичних послуг.
Туристична фірма ДП «Елена-Люкс-Тур» пропонує багато бізнес-турів у декілька країн.
Щорічно фірма проводить контроль маркетингової діяльності та робить оцінку її ефективності.
Підсумовуючи все вищесказане, можна зробити висновок, що фірма переслідує певні основні маркетингові цілі:
виявлення основних проблем;
підтримка зв'язку підприємства з його цільовими ринками;
зниження витрат;
розробка нових джерел прибутку;
допомога в стимулюванні продажу;
створення позитивного іміджу стосовно клієнтів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: