


Змiст:
Вступ
1. Характеристика підприємства як суб’єкта туристичної діяльності
2. Аналіз і оцінка сучасного потенціалу туристичного підприємства
3. Діагностика діяльності туристичного підприємства щодо організації ділового туризму
4. Характеристика напрямів вирішення досліджуваної проблеми
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Таким чином, ДП «Елена-Люкс-Тур» існує в оточенні, що складається з безлічі елементів: ринок, з його пропозиціями і запитами, акціонери з їх інтересами отримання дивідендів і реалізації прав власності, уряд з його податковими і законодавчими вимогами, партнери, по відношенню до яких організація має свої зобов'язання, змінні технології, устаткування, вимоги до якості продукції, освітньому рівню виконавців, зростаючі запити найманих працівників, діяльність конкурентів, наслідки економічних криз і т.п. Середовище впливає на організацію і накладає свої вимоги. Керівник повинен враховувати цей значний вплив.
Ринкова економіка, заснована на конкуренції, свободі виробників, а не на ієрархічному підкоренні господарських процесів волі центру, вимагає ніяк не менше, а навіть більше менеджерів, ніж колишня система.
В умовах економічних змін сучасна туристична фірма як і будь-яке підприємство, виробляюче товари чи послуги, стикаються з багатьма проблемами. Джерелами підвищеної складності управління являється висока ступінь невизначеності ринкової ситуації, сезонна нестабільність попиту на туристичні послуги, посилення конкуренції в туристичному бізнесі, нестача фінансових ресурсів та ін. В таких умовах фірма не може обмежуватись тільки поточним плануванням і оперативним управлінням своєю діяльністю. Назріла необхідність стратегічного мислення, яке повинно втілитись в програму дій, яка уточнює цілі і засоби реалізації вибраного шляху розвитку.
Як показало проведене дослідження, туристична фірма ДП «Елена-Люкс-Тур» - підприємство із сильною і конкурентною позицією, що поліпшується; найближчим конкурентом підприємства є турфірма «Наталі-Тур». У порівнянні з ним туристична фірма ДП «Елена-Люкс-Тур» володіє явною конкурентною перевагою в області цінової політики при високому рівні якості туристичних послуг.
Туристична фірма ДП «Елена-Люкс-Тур» пропонує багато бізнес-турів у декілька країн.
Щорічно фірма проводить контроль маркетингової діяльності та робить оцінку її ефективності.
Підсумовуючи все вищесказане, можна зробити висновок, що фірма переслідує певні основні маркетингові цілі:
виявлення основних проблем;
підтримка зв'язку підприємства з його цільовими ринками;
зниження витрат;
розробка нових джерел прибутку;
допомога в стимулюванні продажу;
створення позитивного іміджу стосовно клієнтів.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com