Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Загальна характеристика підприємства-бази практики
2. Самостійна робота прадавця продовольчих товарів 4 розряду у відділах магазину
2.1. Особливості приймання товарів за кількістю та якістю
2.2. Організація робочого місця продавця продовольчих товарів
2.3. Підготовка товарів до продажу
2.4. Організація продажу товарів, обслуговування покупців у відділах, вивчення попиту покупців, надання додаткових послуг
2.5. Ознайомлення з обліком товарно-матеріальних цінностей в магазині
2.6. Участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей і оформлення відповідних документів
3. Робота на реєстраторах розрахункових операцій (ЕККА, ККС)
3.1. Безпечні умови праці при роботі на РРО (ЕККА, ККС)
3.2. Організація робочого місця касира-оператора та підготовкою РРО (ЕККА. ККС) до роботи
3.3. Техніка розрахунків з покупцями готівкою, по кредитних картках
3.4. Заключні операції при роботі на РРО (ЕККА, ККС)
3.5.Участь у роботі старшого касира головної каси. Складання касового звіту
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження слід зазначити, що досліджуване підприємство супермаркет «Фуршет» має величезний потенціал розвитку. Управління формуванням асортименту, встановлення цін і розробка збутової політики на даному етапі здійснюється, враховуючи зв'язки між цими складовими торгівельної діяльності. Але зважаючи на постійно змінну кон'юнктуру ринку, і асортимент, і ціни, і збут необхідно регулярно переглядати і оцінювати результат від введення тих або інших змін.
Пропозиції щодо удосконалення торгівельної діяльності супермаркету «Фуршет» можна звести до наступного:
для вдосконалення торгівлі у супемаркеті «Фуршет», необхідне технiчне переозброєння магазину, яке передбачає впровадження прогресивних технологiчних процесiв i обладнання, пiдвищення рiвня механiзації праці, полiпшення торговельного обслуговування;
розширити асортименту продукції;
перглянути відносини з постачальниками і перейти від децентралізованого методу товаропостачання до централізованого;
прийняти рішення про потенційний рівень сервісу, встановити внутрішній стандарт обслуговування;
Важливим напрямом пiдвищення культури торгiвлi є розвиток торгових послуг не тiльки платних, а й таких, що зменшують витрати часу й створюють певнi зручностi покупцям (столи упаковування, камери зберiгання, кiмнати відпочинку для дiтей).
Основними заходами для покращення конкурентних позицій супермаркету «Фуршет» на ринку є: збільшення кількості реклами, проведення акційної знижки на продукцію, розроблення нових асортиментних позицій, поширення культури обслуговування.
Виконання запропонованих заходів дозволить значно збільшити об’єми реалізації продукції, зростуть прибутки компанії, з’явиться можливість зробити торгову марку більш впізнаваною, завоювати лояльність нових споживачів, підприємство стане більш конкурентоспроможним, з’явиться можливість долати всі негаразди та зовнішні загрози, як, наприклад, загальна економічна криза; підприємство збільшить свою ринкову частку, займе стійку впевнену позицію на ринку.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com