


Змiст:
8. Особливості організації і завдання управління бюджетними потоками
38. Розкрийте зміст та принципи виконання бюджету. Органи, що забезпечують виконання бюджету, розподіл функцій між ними
68. Охарактеризуйте облік витрат, які здійснюють розпорядники коштів
ЗАДАЧА 8
Розмежуйте нижче зазначені надходження між різними ланками бюджетної системи у відповідності до діючого законодавства, вказавши їх назви:
ЗАДАЧА 27
ЗАДАЧА 27
Використовуючи наступні дані, розрахувати річні витрати ЗОШ за КЕКВ 1120 (для педагогічного персоналу)
Мережа класів | Кількість класів | Кількість учнів |
1 | 4 | 95 |
2 | 3 | 62 |
3 | 3 | 70 |
4 | 4 | 92 |
1-4 | 14 | 319 |
5 | 3 | 82 |
6 | 3 | 68 |
7 | 4 | 89 |
8 | 2 | 65 |
9 | 2 | 52 |
5-9 | 14 | 356 |
10 | 3 | 64 |
11 | 2 | 45 |
10-11 | 5 | 109 |
Всього | 33 | 784 |
Кількість педагогічних ставок на один клас в середньому – 2,5.
Середня заробітна плата за тарифікаційним списком – 1952 грн.
Література
Висновок:
Можливе доопрацювання цієї роботи з урахуванням вимог викладача.
Також виконуємо контрольні та курсові роботи з будь-яких дисциплін для ХНУ (із супроводженням до захисту)
Тел.: 050-102-29-21, 096-943-16-46
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com