


Змiст:
26. Сутність та види сертифікації.
25. Оцінка рівня якості продукції на етапах її розроблення, виготовлення, експлуатації або споживання.
25. Оцінка рівня якості продукції на етапах її розроблення, виготовлення, експлуатації або споживання.
3. Постанова Кабінету Міністрів України “Про верифікацію сертифікатів про походження товарів з України”.
Задача
Визначити конкурентоспроможність фірми “Лідер” (її рівень), питому вагу продаж товару Х і прибуток від реалізації товару А. Якщо відомі наступні дані:
- в теперішній час попит на продукцію А дорівнює її пропозиції,
- показник престижу фірми “ Лідер” , що виробляє товар А =1,25,
- показник престижу фірми конкурента (К) = 1,1.
Максимальна місткість ринку товару А становить 1000 штук, продажна ціна одиниці товару А – ( p )грн., рентабельність фірми 0,25.
Зобразити графічно зв’язок конкурентоспроможності з часткою ринку, що займає фірма “ Лідер”.
Література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com