


Змiст:
1. Умови виникнення системи зв'язків з громадськістю, її сутність та основні характеристики
11. Співпраця служби зв'язків з громадськістю зі ЗМІ, механізм їхньої взаємодії.
21. Функції системи зв'язків з громадськістю у фінансовій сфері.
31. Сутність, зміст, цілі та завдання політичних зв'язків з громадськістю.
Завдання 9
Обміркуйте, як із допомогою заходів ПР можна «повідомити» конкурента про його неправомірні дії, але так, щоб він нічого не запідозрив, а у фірми-повідомлювача залишилися б усі документи про повідомлення, які можна використати в суді проти конкурента.
Завдання 2
Проведіть порівняльний аналіз професії маркетолога-аналітика та консультанта і професії маркетолога-комунікатора.
Використана література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru