перейти на сайт>>

Корекційно-розвивальна функція наочності при навчанні учнів допоміжної школи

ID роботи: 1444
Тип роботи:
Об'єм: 43 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ І. Теоретичні основи корекційно-розвивальної функції наочності при навчанні учнів допоміжної школи
1.1. Принцип наочності в історичному аспекті
1.2. Поняття та сутність наочності
1.3. Застосування принципу наочності у процесі корекційно-розвивальної роботи з учнями допоміжної школи
Розділ ІІ. Особливості використання принципу наочності у процесі навчання учнів допоміжної школи
2.1. Дослідження рівня розвитку дітей молодшого шкільного віку допоміжної школи
2.2. Система корекційно-розвивальних умов з використанням функції наочності у процесі навчання учнів допоміжної школи
2.3. Результати експериментальної роботи
Висновок
Використана література
Додатки



Висновок:

Результати проведеного констатуючого експерименту показали – у учнів початкових класів домінує наочно-образне мислення; більшість дітей має середній рівень його розвитку. Результати проведеного контрольного експерименту показали – при цілеспрямованій, систематичній роботі по розвитку мислення молодших школярів допоміжної школи за допомогою корекційно-розвивальних вправ з використанням функції наочності, більшість учнів мають середній рівень його розвитку.
Виходячи з підсумків констатуючого експерименту, стало видно, що у молодших школярів необхідно цілеспрямовано і систематично розвивати наочно-образне мислення, не забуваючи, проте і про інші види мислення. Був розроблений і застосований на практиці перспективний план, в якому акцент був зроблений на розвиток наочно-образного мислення молодших школярів експериментальної групи.
Узагальнюючи отримані результати, слід підкреслити, - зіставлення результатів констатуючого і контрольного експериментів, що за час проведеної роботи по розвитку мислення молодших школярів в експериментальній групі нам вдалося значно підвищити рівень розвитку наочно-образного мислення дітей.
Проаналізувавши теоретичні аспекти даної проблематики, і перевіривши їх експериментальним шляхом, можна сформулювати наступні основні теоретичні і практичні виводи.
Проблема розвитку в молодшому шкільному віці дітей допоміжної школи сьогодні є актуальною, оскільки мислення у молодших школярів із ЗПР розвивається на основі засвоєних знань, і якщо немає останніх, то і немає основи для розвитку мислення, і воно не може дозріти повною мірою.
Таким чином, гіпотеза, висунута нами в даній курсовій роботі: ефективність навчання учнів допоміжної школи може бути досягнута за умов забезпечення оптимізації змісту навчання, посилення пізнавальної активності учнів, упровадження спеціальної системи наочних корекційно-розвивальних вправ - підтверджена. Мета, поставлена нами в даній роботі, повністю досягнута.
Якщо спеціальними корекційно-виховними заходами не подолати короткої мотивації діяльності, розумово відсталі школярі будуть керуватись у своїх діях лише мотивами, викликаними необхідністю. виконувати вимоги вчителя. Проте в них не буде внутрішнього стимулу, внутрішньої потреби контролювати свої дії у відповідності з вимогами об'єктивно поставленого перед ними завдання.
Принцип наочності навчання вимагає залучення до сприймання всіх органів чуття учня. Принцип використовується з стародавніх часів. У сучасній дидактиці наочність розуміють ширше, ніж безпосередні зорові сприймання. Вона включає також сприймання через моторні, тактильні чуття. Тому до наочних засобів належать і лабораторне обладнання, і статичні та динамічні навчальні посібники.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: