перейти на сайт>>

Національна свідомість і самосвідомість молодшого школяра

ID роботи: 1750
Тип роботи:
Об'єм: 38 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ.1 національне виховання як психолого-педагогічна проблема
1.1. Національне виховання та його роль у становленні особистості молодшого школяра
1.2. Проблеми національного виховання особистості в історії педагогічної думки
1.3. Роль дитячої літератури у формуванні національної самосвідомості та характеру дітей
Розділ 2. Використання прислів’їв та народних прикмет в національному вихованні дітей
2.1 Методи національного виховання
2.2 Цикл занять з національного виховання
Висновки
Список використаної літератури
Додатки



Висновок:

Національна освіта і виховання – одне із актуальних завдань сьогодення і шляхи її вирішення слід шукати негайно. Настав час, коли природа потребує термінової охорони. Людина повинна стати її захисником. Аналіз літератури переконав нас у тому, що проблема національного виховання не є новою в історії людства. Її коріння можна простежити на будь-якому відтинку людської цивілізації. Ця проблема турбує людство уже протягом багатьох віків. Вирішити її намагались педагоги і мислителі різних поколінь. Сама ж національна культура є явищем історичним, плинним і змінним у вирі життя.
В курсовій роботі ми зробили спробу вияснити суть процесів національної освіти і виховання, показали особливості їх взаємозв’язку і взаємообумовленості. Внаслідок цієї роботи ми прийшли до висновку, що процеси національної освіти і виховання мають свої особливості. Але завдяки тому, що вони займаються розв’язанням однієї і тієї ж мети – формування національної культури людини, ми розглядали їх у взаємозв’язку.
Аналіз першоджерел переконав нас у тому, що національне виховання дітей не повинно проводитись епізодично, воно має бути глибоко продуманим, систематичним, цілеспрямованим. Досягти оптимальних результатів в національному вихованні можна при умові широкого використання в навчально-виховному процесі занять-комплексів, що мають інтегрований зміст, завдань інтегрованого характеру.
В даній роботі подані різні дидактичні завдання, які мають національне спрямування і сприяють активізації пізнавальної діяльності дошкільників..
Узагальнюючи вищенаписане, ми прийшли до висновку про те, що використання скарбів народної мудрості є могутнім фактором виховання у школярів національної культури. Досягнення певних результатів в цьому залежить від майстерності, творчості педагога, національна культура якого повинна служити прикладом для його маленьких вихованців.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: