


Змiст:
Вступ
Розділ І. Фактори, що формують якість та асортимент кави: теоретичні аспекти
1.1 Хімічний склад та харчова цінність кави та кавових напоїв
1.2. Характеристика сировини, що використовується для виробництва натуральної кави
1.3. Вплив основних процесів приготування натуральної кави та формування споживчих властивостей і якості готового продукту
Розділ 2. Об’єкти та методи досліджень
2.1. Організація, об’єкти, предмети та методи дослідження
2.2 Аналіз структури торгівельного асортименту натуральної смаженої кави, що реалізується у магазині «Імідж»
2.3. Аналіз якості досліджуваних зразків натуральної смаженої кави
Розділ 3. Оптимізація асортименту кави, що реалізується в торговій мережі
Висновки
Список літератури
Додатки
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com