перейти на сайт>>

Організація самостійної художньої діяльності дітей дошкільного віку

ID роботи: 1500
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Розвиток творчості дітей дошкільного віку, як одна з проблем сучасної дошкільної освіти
1.1. Оволодіння дітьми дошкільного віку основами художньої творчості
1.2. Вимоги та принципи організації самостійної художньої діяльності дітей дошкільного віку
1.3. Непрямі методи керівництва самостійною художньою діяльністю дітей
Розділ 2. Організація і методи дослідження організації самостійної художньої діяльності дітей дошкільного віку
2.1 Організація та методи дослідження
2.2. Програма організації самостійної художньої діяльності дітей дошкільного віку
2.3. Результати дослідження образотворчих умінь дітей старшого дошкільного віку
2.3 Результати досліджень рівня образотворчих умінь у старших дошкільників
Висновок
Використана література



Висновок:

Важко уявити дитину дошкільного віку, яка не відчуває потреби малювати, ліпити, констру­ювати. Дитина прагне брати участь у різних видах художньої діяльності. Особливо подобається дітям створювати гарні та корисні вироби з матеріалів, які їх приваблюють: кольорового паперу, картону, різних природних матеріалів, клаптиків паперу, тканини, сірникових коробок та ін.
Художньо-конструктивна діяльність дитини ґрунтується на основі постійного збагачення її естетичного досвіду, розвитку сприйняття і спостережливості, знаннях про властивості мате­ріалів, умінні користуватися інструментами, володінні основними способами конструювання і декоративного оформлення іграшок. У процесі створення виробів з різних матеріалів дитина відчуває задоволення, реалізовуючи власні задуми.
Найбільш повно художня творчість дітей дошкільного віку проявляється у малюванні, ліпленні, аплікації. Формування дитячої творчості неможливе без розвитку сприймання, збагачення уявлень дітей про навколишній світ, розвитку уяви.
Творчість дітей дошкільного віку хоча і виступає ще в нерозвиненій формі, однак містить у собі важливі якості, що створюють можливість самостійно виходити дітям за межі знань і умінь, отриманих від дорослих, створювати новий продукт - оригінальний малюнок, нову казку і т.п.
Творчий процес - це якісний перехід від уже відомого до нового і невідомий. У дітей дошкільного віку це пошук іншого сполучення фарб і форм в образотворчій діяльності, нових способів у процесі конструювання, сюжетних ліній при творі розповіді і казки, мелодій у музичній діяльності. Висока динамічність, гнучкість пошукової діяльності дітей сприяють одержанню ними оригінальних результатів при виконанні різних видів діяльності. У процесі творчої діяльності переборюється острах дітей помилитися, зробити "не так, як треба", що має істотне значення для розвитку сміливості і волі дитячого сприйняття і мислення.
З проведеного дослідження можна зробити наступні висновки. Результати проведеного досвіду доводять запропоновану на початку дослідження гіпотезу. Дійсно, при правильній організації самостійної художньої діяльності а заняттях по малюванню у дітей підвищуються образотворчі уміння. Дане дослідження відповідає поставленим завданням.
Було вивчені знання старших дошкільників про колір на початковому кінцевому етапі, вивчені образотворчі уміння і навики дітей на початковому і кінцевому етапі, зіставлені результати освітньої роботи з дітьми за допомогою організації самостійної художньої діяльності.
Таким чином, за наслідками порівняльного аналізу у більшості дітей підвищилися образотворчі уміння. За наслідками таблиці 5 первинний рівень образотворчих умінь складає - 20%, а після проведеної роботи – 50%. Таким чином, різниця складає 30%, таким чином можна судити про зростання образотворчої грамоти дітей. На першому етапі вивчення знань про колір рівень склав 30%, після проведеної роботи рівень склав 50%, що на 20% вище первинного.
Рівень знань про колір виріс на 20%, услід, рівень образотворчих умінь на 30%. Що свідчить про підтвердження висунутій гіпотезі.
Дана робота завершена отриманням нових даних про способи ознайомлення дітей з кольором, характерних для старшого дошкільного віку, підтверджена закономірність розвитку рівня образотворчих умінь, виявлені найбільш ефективні види робіт по організації самостійної художньої діяльності.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: