перейти на сайт>>

Практичні заняття з дисципліни «Професійно-трудова соціалізація осіб з психофізичними порушеннями»

ID роботи: 7446
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Практичне заняття №1-2

Методологічні та теоретичні аспекти моделі професійно-трудової соціалізації в сучасній науці: Етапи професійно-трудової соціалізації осіб з порушеннями психофізичного розвитку

Завдання для самоконтролю та контролю знань:

1. Раннє виявлення схильностей, здібностей і потреб учнів, сприяння свідомому вибору учнями майбутньої професійної діяльності.

2. Формування та розвиток міжособистісних стосунків, спільної і комунікативної діяльності учнів як запоруки успішної адаптації в соціальному оточенні, зокрема в майбутньому професійному колективі.

3. Створення умов для розвитку особистісної готовності школяра до вибору професії та професійного навчання, формування в учнів мотивації професійного самовизначення.

4. Робота з педагогічним колективом навчального закладу щодо оптимізації системи психолого-педагогічного супроводу професійно-трудової соціалізації осіб з порушеннями психофізичного розвитку.

Література:

Практичне заняття № 3

Історичні та правові аспекти проблеми професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями

Завдання для самоконтролю та контролю знань:

1.         Дайте стислу характеристику горизонтальної та вертикальної структури системи спеціальної освіти України.

2.         Яким чином міжвідомча розпорошеність спеціальних установ створює проблеми для обліку та створення комплексної системи психолого-педагогічного супроводу професійно-трудової соціалізації осіб з вадами психофізичного розвитку?

3.         У яких установах дитина з особливими освітніми потребами може отримувати профорієнтаційну допомогу у молодший шкільний період ( з 6-7 до 10 років) та період шкільного та професійного навчання?

4.         Заповніть таблицю «Позитивні та негативні риси профорієнтаційної роботи при інституалізованих та інклюзивних освітніх моделях»:

Література:

Практичне заняття 4-5

Технології психологічного дослідження особистості молодших школярів з психофізичними порушеннями

Завдання для самоконтролю та контролю знань:

1.         Підготуйте загальну характеристику методів дослідження, які застосовують у спеціальній діагностиці для дослідження схильностей та здібностей молодших школярів.

 

2.         Визначте завдання створення системи профорієнтаційної роботи в початковій школі.

 

Література:

 

Практичне заняття № 6-7

 

Технології психологічного дослідження особистості підлітків з психофізичними порушеннями

Завдання для самоконтролю та контролю знань:

1.         Підготуйте загальну характеристику методів дослідження, які застосовують у спеціальній діагностиці для дослідження міжособистісних стосунків підлітків з психофізичними порушеннями.

 

2.         Розробіть і обґрунтуйте зміст психолого-педагогічного обстеження (методи та методики, спрямовані на самовизначення) підлітка а) з відставанням в інтелектуальному розвиткові; б) з розладами поведінки; в) с сенсорними розладами.

3.         Визначте завдання створення системи профорієнтаційної роботи в середній ланці школи.

            Література:

Практичне заняття  № 8-9

Технології психологічного дослідження особистості юнаків з психофізичними порушеннями

Завдання для самоконтролю та контролю знань:

1.         Дайте визначення поняття «професійно-трудова соціалізація» та розкрийте її сутність.

2.         Назвіть основні чинники успішного професійного самовизначення в юнацькому віці.

            Охарактеризуйте щаблеву модель професійного розвитку Д. Сьюпера.

3.         У чому сутність системи психолого-педагогічного супроводу професійної соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями?

4.         У чому сутність системи психолого-педагогічного супроводу професійної соціалізації осіб із сенсорними порушеннями?

Література:

Практичне заняття № 10-11

Основні напрями профорієнтаційної роботи

Завдання для самоконтролю та контролю знань:

1.         Сформулюйте ряд вимог до добору методичного інструментарію для обстеження дітей з відхиленнями розвитку під час профдіагностики.

2. Продумайте конкретний перелік і зміст даних на дитину, які ви маєте вивчити до проведення процедури дослідження. Яким чином і які б методи ви застосовували?

3. Обгрунтуйте вимоги до проведення та організації профконсультації дітей з відхиленнями розвитку.

Література:

Практичне заняття 12

Профорієнтаційна робота у навчально-реабілітаційних центрах та середніх спеціальних загальноосвітніх закладах. Професійний відбір. Професійно-трудове навчання осіб з психофізичними порушеннями.

Завдання для самоконтролю та контролю знань:

1.         Назвіть етапи психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення підлітків і юнаків у НРЦ.

2.         У чому сутність системи психолого-педагогічного супроводу професійної соціалізації осіб із порушеннями зору в НРЦ?

            Назвіть структуру профільного навчання в навчально-реабілітаційному центрі.

3.         Охарактеризуйте структуру діяльності членів педагогічного колективу з реалізації завдань психолого-педагогического забезпечення професійно-трудової соціалізації учнів з порушеннями зору.

4.         Охарактеризуйте систему психолого-педагогічного забезпечення в навчально-реабілітаційному центрі.

            Назвіть основні форми професійно-трудової соціалізації в НРЦ.

Література:





Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: