перейти на сайт>>

Психологічні функції реклами

ID роботи: 1276
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
1. Загальнотеретичні аспекти психології рекламної діяльності
1.1. Поняття реклами та її основні функції
1.2. Психологія рекламної стратегії
1.3. Психологія рекламної дії
1.4. Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів
2. Характеристика психологічного впливу реклами на споживачів
2.1. Види рекламної психологічної дії
2.2. Емоційний аспект рекламної дії
2.3. Поведінковий компонент рекламної дії
3. Практичне дослідження з метою створення ефективної моделі презентації рекламного буклету
Висновок
Література



Висновок:

Таким чином, у даній курсовій роботі було проведено теоретичне та практичне дослідження психологічних функцій реклами.
В першій частині теоретичного дослідження ми всебічно розглянули поняття реклами і визначили її мету, задачу та функції.
У наш час високих технологій інформація стала чи не найдорожчою річчю. Люди платять гроші, щоб отримати інформацію, або ж навпаки – щоб надати її суспільству. Одним зі способів такого надання інформації є реклама. Причому реклама не у вузькому сенсі, як інформація про певний виріб, а у найширшому значенні цього поняття – як засіб інформування, переконання, впливу і маніпуляції.
Через рекламу її творці намагаються не тільки представити товар, а й нав’язати його, не тільки інформувати суспільство, а й керувати ним.
Звісно ж, що там, де обертаються великі гроші (а виробництво реклами є надприбутковим), не має різниці у засобах досягнення мети. Але інколи безграмотна реклама може негативно впливати на психіку адресатів, а інколи і травмувати її. До того ж, мало враховується те, що ефекту можна досягнути не лише змістом і зовнішнім виглядом реклами, а й іншими засобами. Важливе значення відіграє положення реклами в матеріальному й інформаційному просторі, форма надання, супровід додатковими факторами, час пред’явлення та інше. Кожен зі способів презентації рекламної продукції має свої певні переваги в кожному з вище перелічених факторів.
В результаті практичного дослідження нами були визначені дані, що допомогли створити модель ефективної презентації рекламного буклету з урахуванням психологічних особливостей адресатів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: