


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРИЙОМИ І ЗАСОБИ РЕКЛАМИ В ПРОСУВАННІ КОСМЕТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
1.1. Коротка історія косметики і її реклами
1.2. Прийоми рекламування косметики та косметичних компаній
1.3. Рекламний текст, як засіб рекламної комунікації
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОСМЕТИЧНОЇ КОМПАНІЇ L’OREAL
2.1. Аналіз рекламної та PR-діяльності косметичних компаній на вітчизняному ринку (в тому числі L'Oreal)
2.2. Аналіз закордонних підходів до рекламного просування косметичних компаній
2.3 Визначення основних методів рекламного та PR-просування косметичної продукції
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОСМЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ L’OREAL
3.1 Організаційні аспекти рекламного та PR просування
3.2. Розробка рекламної кампанії по формуванню позитивного іміджу косметичної компанії L'Oreal в Україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com