перейти на сайт>>

Атестація персоналу соціальних організацій (Сєверодонецького центру соціального захисту населення)

ID роботи: 9469
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

1. Огляд літератури щодо атестації персоналу та дослідження її ролі у процесі оцінювання працівників соціальної сфери

2. Методологія та порядок проведення атестації працівників соціальної сфери

3. Практична база проведення емпіричного дослідження

4. Оцінка результатів атестації Сєверодонецького центру соціального захисту

5. Практичні рекомендації щодо проведення атестації працівників Центра соціального захисту населення

Висновок

Список літератури

Додатки



Висновок:

Отже, атестація персоналу – кадрові заходи, покликані оцінити відповідність рівня праці, якостей і потенціалу особистості вимогам виконуваної роботи. Головне призначення атестації – не контроль виконання (хоча це теж дуже важливо), а виявлення резервів підвищення рівня віддачі працівника.

Атестація соціальних працівників, умови та процедуру якої визначено наказом Міністерства соціальної політики України, є складовою кадрового забезпечення надання соціальних послуг, яка має підвищувати рівні професійної діяльності соціальних працівників шляхом оцінки результатів їх роботи, виявлених при її виконанні ділових і професійних якостей. Втім, на практиці цей механізм має формальний характер, оскільки оцінка результатів роботи соціальних працівників доцільно здійснювати на підставі визначених на державному рівні стандартів якості надання соціальних послуг.

Сьогодні, коли атестація стає стандартом щорічної оцінки фахівців установ соцобслуговування, питання грамотної мотивації співробітників, компетентної та об’єктивної оцінки фахівців повинні стати першочерговими в області управління персоналом кожного керівника.

Особистість людини як така оцінці не підлягає. В результаті атестації працівник повинен зрозуміти свої помилки, активізувати роботу щодо їх подолання, самовдосконалення і т. п. як з урахуванням власних інтересів, так і інтересів організації.

Крім рішення питання про просування або збереження в колишній посаді того чи іншого співробітника метою атестації може бути розтин наявних резервів підвищення ефективності індивідуальної роботи, зв’язок винагороди з реальними результатами праці і кваліфікації фахівця або керівника, визначення обсягу, способів і форм підвищення кваліфікації. У зв’язку з цим безпосередніми об’єктами атестації стають результати роботи працівника, його потенціал, ставлення до виконання своїх обов’язків.

Проведене дослідження показало, що процес атестації в Сєверодонецькому центрі соціального захисту проводиться в межах норм законодавства на основі відповідних положень. При цьому було з’ясовано, що переважна кількість працівників (80%) відповідають займаній посаді.

Таким чином, клієнти центру чекають від соціального працівника загальнолюдських якостей, таких як доброта, чесність, тактовність, терпимість і гуманність. Для ефективного виконання своєї діяльності соціальний працівник повинен володіти всіма цими якостями. За результатами проведених досліджень з соціальними працівниками можна зробити висновок про те, що більшість співробітників центру володіють всіма цими якостями і відповідають вимогам, які пред’являють до них клієнти.

Проте 20% соціальних працівників не пройшли атестацію, що є негативним моментом. На мою думку такий стан речей зумовлений тим, що атестація в   Сєверодонецькому центрі соціального захисту проводиться лише раз на рік та не дозволяє вчасно виявити проблеми та недоліки у діяльності працюючих.

Отже, з метою виправлення цього недоліку пропонується проведення поточного оцінювання спеціалістів, що працюють в Сєверодонецькому центрі соціального захисту.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: