


Змiст:
Вступ |
Розділ І. Характеристика діяльності туристичного підприємства |
1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Study and travel agency» |
1.2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства |
Висновки до розділу І |
Розділ ІІ. Розробка інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством «Study and travel agency» |
2.1. Оцінка туристичних можливостей регіону |
2.2. Форма туру та схема маршруту |
2.3. Характеристика пакету послуг |
2.4. Програма туру |
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру |
2.6. Економічне обґрунтування розробленого туру |
2.7. Конкурентні переваги туру |
Висновки до розділу ІІ |
Розділ III. Просування нового туристичного продукту |
3.1. Позиціонування та просування нового туру |
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка |
Висновки до розділу ІІІ |
Висновки |
Список літератури |
Додатки |
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com