перейти на сайт>>

Роль соціальних мереж у політичній комунікації та політичній освіті

ID роботи: 9288
Тип роботи:
Об'єм: 62 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО- МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ІНТЕГРАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ГЛОБАЛЬНОЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В СУСПІЛЬСТВІ XXI СТОЛІТТЯ

1.1.Основні характеристики та класифікація понять соціальних мереж в просторі Інтернету

1.2 Соціальні мережі як інструмент соціальної комунікації сучасного соціуму у наукових дослідженнях вітчизняних і зарубіжних вчених

РОЗДІЛ 2. РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У СУЧАСНОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ

2.1. Політична інтернет-комунікація: її роль, функції і форми

2.2. Специфіка використання Інтернету як інструменту політичної комунікації

РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ

3.1. Мережеві комунікації і динаміка розвитку політичних інститутів

3.2. Формування політичних цінностей молоді під впливом Інтернету

3.3. Роль інтернет-комунікацій в політичній освіті та політичній соціалізації населення

ВИСНОВКИ

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА



Висновок:

Підводячи підсумок сказаному, представляється можливим зробити наступні висновки:

По-перше, поява Інтернету як засобу масової комунікації суттєво змінило характер сприйняття і переробку до громадянинові інформації з навколишнього світу. Проведене дослідження показало, що термін «соціальні мережі» в соціальну філософію і соціологію увійшов задовго до появи Інтернету. Під ними розумілися взаємозв’язки між людьми та (або) соціальними групами.

На відміну від безпосередніх комунікативних мереж, соціальні мережі інтернет-простору володіють додатковими властивостями – це віртуальність, інтерактивність та мультимедійність – завдяки яким їх учасники можуть одночасно використовувати різні форми подання інформації та її обробки в єдиному об’єкті. Також вони, перебуваючи в одному місці, можуть бути скрізь і всюди, використовувати гіпертекст, різні мультимедіа, отримувати інформаційні потоки з різних джерел і реагувати яким-небудь діючим (конкретним, але не завжди одноманітним) чином на них. Найбільш розповсюдженими соціальними мережами в україномовному сегменті мережі Інтернет є «ВКонтакте», «Однокласники», Facebook, Instagram, Twitter та інші. Тому, говорячи про соціальні мережі, під ними можемо  розуміти перераховані ресурси, в яких людина віртуалізує буття.

По-друге, в останні роки місцем особливої соціальної активності стали соціальні мережі. У них кожен бажаючий, зареєстрований під власним іменем, або під псевдонімом (ніком), може вільно висловити свою думку. Як відомо, забезпечення врахування інтересів різних верств населення в державній політиці, обрання їх представників в органи влади є головним призначенням політичних інститутів, до яких до сьогоднішнього дня відносили державу, партії, профспілки, союзи підприємців, групи підтримки, різні суспільно-політичні рухи, а зараз і соціальні мережі, в яких проявляються риси політичного інституту.

По-третє, відбулися технологічні трансформації можливостей масової комунікації з появою Інтернету значно розширили групові ресурси об’єднання людей в різного роду спільноти і сприяли створенню такого поняття, як social media – медіа, що об’єднує конкретні групи, які найбільш підпадають під поняття «профільні аудиторії». В рамках даних профільних аудиторій створюється своя віртуальна реальність.

По-четверте, можна говорити про те, що не реальна дійсність відображається в нашій свідомості і формує різні форми соціально-політичної активності громадян, а сформовані в соціальній мережі багато в чому штучні політичні уявлення диктують алгоритм політичної поведінки громадян, ставлячи їх у залежність від віртуальної реальності, яка склалася в сучасних інтернет-комунікаціях.

По-п’яте, слід зазначити, що в даний час формується політичний інститут інформаційної системи Інтернет. По суті, це величезний набір комунікаційних каналів, які також можуть використовуватися медіаполітичною системою. Інформація з Мережі може тиражуватися в комерційних і політизованих медіа, якщо вона представляє інтерес.

По-шосте, можна констатувати, що політичні уявлення, сформовані за допомогою сучасних технологій інтернет-комунікацій, кардинальним чином відрізняються від політичних уявлень громадян, не залучених в політичну комунікацію за допомогою нових її форм. Створена інтернет-комунікацією реальність поступово починає домінувати в свідомості користувачів Інтернету і навіть може визначати координати, які сформовані в такий віртуальної реальності, є важливою активізуючою силою для них.

По-сьоме слід зауважити, що інтернет-комунікація допомагає формувати спільноти людей за певним, в тому числі і політичним інтересам. Зазначені спільноти сприяють актуалізації певних масових настроїв (в тому числі і націоналістичних), які транслюються за допомогою Всесвітньої мережі. Підсумком бурхливого обговорення запропонованих у цих спільнотах актуальних тем політичного порядку денного є вихід людей на вулицю і їх готовність мітингувати як за, так і проти влади.

Таким чином, розглянувши роль соціальних мереж в політичній комунікації та політичній освіті, можна зробити висновок про їх значне поширення і вплив.  Роль Інтернету та соціальних медіа сьогодні зростає. Використання соціальних мереж відкриває великі можливості. Найактуальніші серед них – можливість здійснювати соціальну і політичну діяльність, абстрагуючись від владної вертикалі, швидко реагувати на потреби громадян, впливати на політичні та соціальні процеси в суспільстві, користуватися механізмами зворотного зв’язку.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: