перейти на сайт>>

Умови успішного розвитку мотивації досягнення успіху у дітей дошкільного віку

ID роботи: 1629
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Проблема розвитку мотиву та мотивації досягнення успіхів у дошкільному віці
1.1. Поняття мотиву та мотивації в психології
1.2. Мотив досягнення як емоція успіху-неуспіху
1.3. Особливості і мотиви досягнення успіху в дошкільному віці
Розділ II. Розвиток мотиву і мотивації досягнення успіхів у дошкільному віці (експериментальне дослідження)
2.1. Дослідження мотиву і мотивації досягнення успіхів у молодшому дошкільному віці
2.2. Дослідження мотиву і мотивації досягнення успіхів у середньому та старшому дошкільному віці
Висновок
Список Літератури
Додатки



Висновок:

Прагнення до досягнення успіхів і уникненню невдач з'являється в ранньому віці. В цей час діти оцінюють ступінь трудності вирішуваного завдання і співвідносять з ним зусилля, що додаються. У молодшому дошкільному віці діти можуть оцінити свої уміння і пов'язати з ними ступінь трудності вирішуваного завдання. У своїх досягненнях вони розрізняють те, що залежить від умінь і зусиль, що додаються. У старшому дошкільному віці з'являється здатність правильно оцінювати вірогідність досягнення успіху в конкретній діяльності і ситуації. У молодшому шкільному віці в самооцінках своїх успіхів дітьми розрізняється те, що залежить від умінь, зусиль, що додаються, і випадкового збігу обставин.
В процесі розвитку мотивації є наступні тенденції:
виникнення неусвідомленого прагнення до людей, не залежного від оцінок дитиною самого себе, людей і значущості встановлення з ними хороших взаємин;
стимулювання мотивації з боку самооцінки;
виникнення інших чинників мотивації, обумовлених оцінками значущості встановлення хороших взаємин з тими або іншими людьми;
облік відношення людини до себе.
Зі всіх чинників, що вносять внесок до мотивації, раніше інших формується прихильність до людей.
Виражене відчуття самоти складається, мабуть, в ранньому віці. Вірогідність бути прийнятою або знехтуваною людиною, оцінюється у віці не раніше 3–4 років. Співвідносити між собою витрати і вигоди, пов'язані зі встановленням хороших взаємин з тими або іншими людьми, дитина виявляється в змозі не раніше 5–6 років. Свою особисту привабливість діти можуть оцінювати тільки в старшому дошкільному віці.
З віком міняється система чинників, що роблять вплив на розвиток мотиву і мотивації досягнення успіхів у дітей. Спочатку з'являється соціально мотивована поведінка, а потім мотив і структурно розвинена мотивація такої поведінки. Неусвідомлювана соціально мотивована поведінка у дітей виникає раніше, ніж усвідомлювана соціально мотивована поведінка. У індивідуальній наочній діяльності мотиви, пов'язані з досягненням успіхів, виявляються раніше, ніж в груповій. Спочатку в онтогенезі формується мотив досягнення успіхів, а потім мотив уникнення невдач.
Відкритий прояв мотивів досягнення успіхів і уникнення невдач в груповій діяльності виявляється не раніше 3-річного віку.
Дві різноспрямовані тенденції, співвідношувані з мотивом, – прагнення до людей і боязнь бути знехтуваним – починають складатися і формуватися у дітей в різний час життя.
Негативна тенденція (боязнь бути знехтуваним) з'являється і розвивається, як правило, після того, як виникає позитивна мотиваційна тенденція (прагнення до людей).


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: