перейти на сайт>>

Аналіз кадрової політики, що проводиться у діючому підприємстві готельного господарства

ID роботи: 7615
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Теоретичні підходи до формування та кадрової політики сучасних готельних підприємств

1.1. Поняття кадрової політики та особливості її формування у сфері гостинності

1.2. Характеристика основних напрямків кадрової політики у сучасному готельному господарстві

1.3. Тенденції формування кадрової політики на вітчизняних та зарубіжних підприємствах готельної сфери

Розділ ІІ. Дослідження ефективності проведення кадрової політики

2.1. Загальна характеристика підприємства

2.2. Формування кадрового складу підприємства

2.3. Характеристика кадрової політики готелю

Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення кадрової політики готелю

3.1. Удосконалення системи навчання персоналу

3.2. Перспективна система мотивації праці в ТОВ «Готельний комплекс «Рібас»

Висновки

Використана література

Додатки



Висновок:

Підводячи підсумки курсової роботи необхідно зазначити, що ефективна модель  управління сучасним готельним підприємством має включати механізм ефективного кадрового забезпечення, який дозволив би поєднувати стратегічну ціль організації з потребами та інтересами робітників, взаємоузгоджуючи різні форми стимулювання зі складністю й результативністю праці, об’єктивно оцінюючи роботоздатність, знання, досвід, можливості працівників, створюючи умови реалізації й розвитку трудового потенціалу персоналу, систему гнучкої адаптації працівників до ринкової кон’юнктури, наближуючи інтереси підприємства до інтересів працівників і навпаки.

Основними напрямками кадрової політики сучасного готелю є:

маркетингові дослідження кадрових ресурсів готельного ринку та формування кадрового резерву готелю;

планування та прогнозування потреби готелю в кадрах з урахуванням перспектив розвитку готелю;

організація залучення, підбору, відбору, найму та атестації кадрів;

організація системи підвищення кваліфікації та перепідготовки, трудової адаптації персоналу готелю;

організації праці та мотивації персоналу;

ефективне використання працівників готелю, оптимізація їх чисельності та ін.

Як показало дослідження, проведене у курсовій роботі, основними видами послуг, що надає ТОВ «Готельний комплекс «Рібас» є:  комплекснi готельнi послуги;  виробництво та реалiзацiя продукцiї громадського харчування, продаж алкогольних та безалкогольних напоїв.

Розкрито особливості проектування організаційної структури управління підприємством. При дослідженні структури персоналу ТОВ «Готельний комплекс «Рібас», залежно від функцій, які виконують співробітники підприємства, їх можна виділити 4 категорії працівників: керівники (адміністративний персонал); фахівці; службовці; технічні працівники.

Проведено формування кадрового складу підприємства. Наведена структура персоналу ТОВ «Готельний комплекс «Рібас» по виконуваними функціями. Важливими умовами для вирішення проблеми ефективного менеджменту та створення механізмів природною ротації кадрів на ТОВ «Готельний комплекс «Рібас» є наявність, з одного боку, системи контролю та відповідальності, а з іншого - системи мотивації.

На даному готельному підприємстві майже немає плинності кадрів, тому що в порівнянні з іншими підприємствами його працівники матеріально забезпечені. Оплата праці порівняно з іншими підприємствами є значно вища, працівники мають стабільну тарифну ставку та винагороди за хороший результат праці, премії по підсумкам кварталу та року.

У рамках удосконалення кадрової політики ТОВ «Готельний комплекс «Рібас» зазначається, що створення  культури, яка буде орієнтована на інновації, відпові­дальне ставлення до споживачів, постійне самовдос­коналення кожного найманого працівника неможливе без організації тих чи інших форм навчання персона­лу. У зв’язку із цим вагоме значення має створення корпоративного навчального центру, який покликаний за­безпечувати не тільки передачу необхідних працівни­кові знань і навичок, а й ознайомлювати персонал із цінностями і принципами діяльності готелю, підвищувати лояльності працівників до компанії та при­скорювати адаптацію персоналу. 

З метою удосконалення системи мотивації праці як складової кадрової політики готельного підприємства в ТОВ «Готельний комплекс «Рібас» пропонується впровадити  систему винагород персоналу за працю, відкинувши складну та суб’єктивну систему мотивації (яка, як показав аналіз, за останній період уже не являється мотивуючим фактором) і перейти на дифсистему винагород (диференційна система в залежності від кінцевого результату) від комплексного показника – прибуток.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: