перейти на сайт>>

Брендингові стратегії на ринку споживчих товарів

ID роботи: 10469
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 47 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

ВСТУП

1. ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

1.1. Поняття та сутність бренду

1.2. Характеристика бренд-орієнтованого підходу до управління   підприємством

1.3. Місце стратегії розвитку бренда у системі стратегій підприємства

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ БРЕНДОВОЇ ПОЛІТИКИ ТДВ «ЯГОТИНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД»

2.1. Загальна характеристика діяльності ТДВ «Яготинський маслозавод»

2.2. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку молочної продукції

2.3. Характеристика реалізації брендигової  стратегії ТМ «Яготинське» на сучасному етапі

РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ  ТМ «ЯГОТИНСЬКЕ»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
Підводячи підсумки курсової роботи зазначимо, що більшість сучасних корпорацiй, установ i підприємств розуміють, що їх успіх повинен підтримуватись проведенням постійної комунікативної політики. Це допомагає завжди залишатись в інформаційному просторі, що, своєю чергою, дає можливість проводити моніторинг запитів клієнтів тієї чи іншої інформації, яка надається установами, корпораціями та підприємствами. Використовуючи зовнішню дію маркетингових комунікацій та внутрішню спрямованість брендингу, комунікативна політика організації або компанії може надати більшої цінності бренду. Для імплементації ефективної комунікативної стратегії організації повинні позиціонувати бренд, застосовуючи зовнішню спрямованість маркетингових комунікацій. Стратегія розвитку бренду – це комплекс заходів, спрямованих на зміцнення позиції бренду у конкурентному середовищі та образу бренду у сприйнятті споживача. Тобто реалізація стратегії має забезпечувати перехід у новий, прогресивніший стан, зумовлений підвищенням ефективності функціонування бренду і, як результат, підприємства в цілому. Характеристика маркетингової діяльності ТДВ «Яготинський маслозавод» показала, що підприємство успішно працює на українському ринку молочних продуктів. Виходячи з розрахунків, проведених в ході аналізу, можна стверджувати, що за аналізований період відбулося зростання обсягу всієї продукції у діючих цінах. Проведений фінансовий аналіз роботи ТДВ «Яготинський маслозавод» виявив незначне зростання рентабельності продажів, рентабельність продукції також має тенденцію до зростання в аналізованому періоді. Можна стверджувати, що Товариство має високі показники своєї господарської діяльності. Дослідження бренд-іміджу підприємства на споживчому ринку показало, що ТМ «Яготинське» найкращим чином доносить задекларовані цінності до кінцевого споживача, вони є достатньою мірою зрозумілими. Стратегію маркетингу цінності, реалізовувану ТМ «Яготинське» можна охарактеризувати як доволі успішну, хоча ще є потенціал для розвитку відповідних комунікацій та покращення рейтингового показника Проведений аналіз реалізації брендигової  стратегії ТМ «Яготинське» на сучасному етапі показав, що основними проблемами є використання найпростіших методів визначення рекламних витрат та оцінки ефективності реклами; відсутність стратегічного планування та чіткої рекламної стратегії на підприємстві; уникнення інноваційних підходів, використання найбільш простих методик формування рекламної кампанії та інші. Отже, для ефективної роботи на вітчизняному ринку молочної продукції Товариству необхідно будувати свою брендінгову стратегію та рекламну діяльність на створенні і розвитку національного бренду та розробляти необхідні заходи щодо покращення діяльності Товариства за напрямком рекламної діяльності з метою отримання більшого прибутку. В третьому розділі були запропоновані заходів щодо вдосконалення управління розвитком бренду ТДВ «Яготинський маслозавод», які включають активне розміщення зовнішньої реклами, оновлення діючого сайту та створення і просування інформаційного сайту-візитки Товариства в Інтернеті, проведення рекламних заходів в місцях продажу тощо. З метою вдосконалення управління стратегії розвитку бренду  ТМ «Яготинське»  визначені оптимальні канали розміщення реклами, що проводяться з метою досягнення максимальної ефективності рекламної кампанії, а також позначені витрати на їх реалізацію, це дозволить після реалізації розроблених заходів ще ефективніше проводити рекламну діяльність на ТДВ «Яготинський маслозавод» та вийти на новий рівень в управлінні рекламної діяльності.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: