перейти на сайт>>

Впровадження маркетингових досліджень на підприємствах Корпорації ROSHEN

ID роботи: 10471
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти впровадження маркетингових досліджень на сучасних підприємствах

1.1. Поняття та сутність маркетингових досліджень

1.2. Особливості проведення маркетингових досліджень на сучасних підприємствах

Розділ 2. Характеристика маркетингової діяльності Корпорації ROSHEN

2.1.  Організаційно-економічна  характеристика Корпорації ROSHEN

2.2. Аналіз системи стратегічного маркетингового управління Корпорації ROSHEN

Розділ 3. Організація маркетингових досліджень Корпорації ROSHEN

3.1. Пропозиція про проведення маркетингового дослідження. Методологія дослідження

3.2. Аналіз результатів дослідження споживачів ТМ «Roshen»

Висновки

Список використаних джерел

Додатки



Висновок:
За результатами проведеного дослідження нами були виявлені основні чинники, що впливають на вибір споживача при купівлі плитки шоколаду, а саме: Смакові властивості Цінові рамки Торгова марка та країна походження Реклама Обгортка Хоча плитка шоколаду є досить розповсюдженим товаром, можна сказати, навіть, товаром майже щоденного вжитку, ціновий фактор відіграє важливе значення у формування попиту на нього. Усі опитуванні спочатку називали ціну, а вже потім смак та якість даного товару. На ціну вітчизняного товару сильний вплив чинить іноземна сировина, оскільки какао-боби не ростуть в Україні. Із-за цього, ціна на плитку шоколаду активно змінюється разом із зміною ціни на основну сировину, а через сильне коливання курсу національної валюти – ціна на шоколад зросла майже на 40%. На загальну величину попиту також впливає і зниження платоспроможності населення України, а зростання ціни – завжди призводить до зниження попиту на продукцію. Не менш важливим критерієм купівлі шоколаду респонденти назвали і рекламу. Переважно 100% усіх опитаних чоловіків назвали рекламу шоколаду спокусливою із-за активного використання у роликах сексуальних молодих дівчат, які ніби манять за собою, пропонуючи купити шоколад та відчути неземну насолоду від його споживання. Жіночій половині опитаних така реклама також здається вдалою, хоча частина з них вважають що сексуальні образи дівчат дещо відволікають від основного товару, що рекламується. Загалом рекламна компанія корпорації «Рошен» отримала схвальні відгуки у 86% респондентів. Ще один маркетинговий чинник, що стимулює попит є обгортка шоколаду. Чим вона яскравіша, привабливіша та оригінальна – споживачі більш охоче віддають свої кошти за такий товар. Особливо вразливі до даного чинника діти, а діти, як відомо, є основними споживачами солодощів. На закінчення усім присутнім було запропоновано надати свої рекомендації щодо покращення ТМ «Рошен» були названі такі пропозиції: Дещо здешевити продукцію, якщо це не відобразиться на її якості та смакових властивостей; Доповнити асортиментний ряд шоколаду цікавими та незвичними смаками для вибагливих та нестандартних споживачів шоколаду; Додати у асортимент низькокалорійний шоколад із смаком справжнього шоколаду, для того щоб сучасні жінки могли частіше ласувати улюбленими солодощами не боячись зайвих кілограмів; Удосконалити обгортку шоколаду – зробити її більш яскравою, більш оригінальною. Загалом, проведене дослідження вважаємо вдалим та отримані результати будуть передані замовнику для подальшого опрацювання та розробки подальшого розвитку як асортиментного ряду шоколаду, так і торгової марки загалом.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: