перейти на сайт>>

Бізнес план виробництва мінеральних удобрень на прикладі ТОВ НВФ ««Хімагросервіс»

ID роботи: 1048
Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Резюме
1 загальна характеристика підприємства тов «хімагросервіс»
Параметр
2 дослідження ринку та характеристика продукції
3 план маркетингу
4 виробничий план
5 організаційний план
6 оцінка ризиків та страхування
7. Фінансовий план
8 стратегія фінансування
Перелік використаних джерел



Висновок:

Головною метою проекту є провадження нових технологій та більше проникнення на внутрішній та російський ринок, наступне розширення ринкової частки. Головною стратегією фірми повинна стати комплексна стратегія по виробництву нового продукту більш високої якості з більш низькими цінами, а також розширення асортиментів послуг. Виходячи із цього, стратегією маркетингу обирається стратегія розширення попиту за рахунок стимулювання обсягу продажів, цінової політики й нецінових факторів конкурентної боротьби, створення позитивного іміджу виробника. Головними конкурентними перевагами даного проекту є: використання нового високопродуктивного обладнання, що дозволить підвищити якість і знизити вартість продукції; введення системи накопичувальних знижок і індивідуального підходу до потреб кожного клієнта.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: