перейти на сайт>>

Бізнес план виробництва мінеральних удобрень на прикладі ТОВ НВФ ««Хімагросервіс»

ID роботи: 1048
Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Резюме
1 загальна характеристика підприємства тов «хімагросервіс»
Параметр
2 дослідження ринку та характеристика продукції
3 план маркетингу
4 виробничий план
5 організаційний план
6 оцінка ризиків та страхування
7. Фінансовий план
8 стратегія фінансування
Перелік використаних джерел



Висновок:

Головною метою проекту є провадження нових технологій та більше проникнення на внутрішній та російський ринок, наступне розширення ринкової частки. Головною стратегією фірми повинна стати комплексна стратегія по виробництву нового продукту більш високої якості з більш низькими цінами, а також розширення асортиментів послуг. Виходячи із цього, стратегією маркетингу обирається стратегія розширення попиту за рахунок стимулювання обсягу продажів, цінової політики й нецінових факторів конкурентної боротьби, створення позитивного іміджу виробника. Головними конкурентними перевагами даного проекту є: використання нового високопродуктивного обладнання, що дозволить підвищити якість і знизити вартість продукції; введення системи накопичувальних знижок і індивідуального підходу до потреб кожного клієнта.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: