Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти дослідження впливу сімейного виховання на формування особистості дошкільника
1.1. Особливості розвитку та формування особистості дитини у період дошкільного дитинства
1.2. Характеристика стилів виховання та їх впливу на формування особистості дошкільника
Розділ ІІ. ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ стилій сімейного виховання НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ дошкільника
2.1. Характеристика методів і бази дослідження
2.2. Експериментальне дослідження впливу стилів сімейного виховання на особистість дошкільника
Висновок
Використана література
Додатки
Висновок:
Отже, сім’я – складна система взаємопов’язаних процесів. Внутрісімейні взаємини – один з компонентів цієї системи, які, в свою чергу, мають теж складну структуру.
Сім’я є найвищою організаційною, суспільною, моральною і духовною цінністю для всіх людей. Разом з тим, кожен етап соціально-економічного, суспільного, політичного, морального і духовного розвитку сім’ї безпосередньо впливає на формування життєвих цінностей дитини.
На всіх етапах формування особистості дитини в сім’ї як на неї, так і на її батьків чинять постійний вплив різні фактори соціального середовища. Але приклад батьків є тим першим соціальним досвідом, який засвоюють діти протягом свого життя. Це – спілкування специфічне, неповторне, бо воно ґрунтується на почуттях взаємної любові, прихильності батьків і дітей.
Сім’я завжди є моделлю конкретного історичного періоду розвитку суспільства, відображає його економічні, моральні й духовні суперечності. Тому сучасні економічні перетворення, демографічні проблеми, криза в політиці, культурі – все це відбивається на життєдіяльності сучасної сім’ї, при цьому поглиблюється її дезорганізація.
Сім’я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління.
З перших днів появи дитини на світ сім’я покликана готувати її до життя та практичної діяльності, в домашніх умовах забезпечити розумну організацію її життя, допомогти засвоїти позитивний досвід старших поколінь, набути власного досвіду поведінки й діяльності.
Оскільки мета виховання підростаючого покоління – формування всебічно розвиненої особистості, сім’я здійснює моральне, розумове, трудове, естетичне і фізичне виховання.
Взаємини дітей і батьків складаються під впливом ряду факторів: психологічний мікроклімат у сім’ї, особистісні властивості та якості самих дітей.
В результаті дослідження зроблені наступні висновки:
1. Неадекватне ставлення батьків до дитини обумовлює його тривожний стан, емоційний психологічний дискомфорт.
2. Рівень психічного розвитку залежить від розвитку особистості дитини і від створення умов батьками.
3. Позитивні взаємини між дорослими і дітьми формуються при сприятливому кліматі в сім’ї, за наявності морального характеру самостійності дітей.
На основі цих положень можна зробити висновок про те, що наша гіпотеза про залежність розвитку дитини від батьківського ставлення до дітей отримала своє підтвердження.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com