Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ГОТЕЛЬНИЙ СЕРВІС – ПОКАЗНИК ГОСТИННОСТІ
1.1. Характеристика якості послуг в готельному бізнесі
1.2. Основні поняття готельного сервісу, його функції
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
2.1. Реалізація готельних послуг в індустрії гостинності
2.2. Основні готельні послуги у рекреаціному комплексі
2.3. Технологія бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОХОРОНИ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Технологія забезпечення безпеки готелю
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТОК А
ДОДАТОК Б
Висновок:
Сьогодні готельний бізнес – одна з найбільш перспективних і швидкозростаючих галузей, що приносить по всьому світу багатомільйонні прибутки. Готельний бізнес як підгалузь туристського несе в собі величезний потенціал для українського ринку, здатний приносити стійкий дохід у бюджет
У цій роботі було розглянуто сучасний стан готельних послуг на рекреаційному ринку. Можна зробити наступні висновки, що сервіс може бути дуже різним – від швидкого професійного оформлення службою прийому до бездоганної роботи сантехнічного обладнання. Кожна ланка в ланцюзі дуже важливо. Надаючи будь-які послуги персонал повинен проявляти такт та коректність. Сервіс потрібно будувати не тільки за принципом попиту (що хоче гість), але за принципом пропозиції (готель пропонує все нові і нові послуги, які може надати, а гість вибирає, треба йому це чи ні).
Успіх і процвітання готелю залежить від набагато більшого, ніж просто будівля обладнання всередині нього. У світі вже зараз існує безліч готелів, але лише деякі з них пропонують обслуговування, яке відповідає міжнародним стандартам якості. При оцінці якості готельних послуг споживач порівнює те, що йому надали, з тим, що він бажав отримати. Домогтися від персоналу вміння і бажання надавати послуги і гарантувати їх високу якість - далеко не таке просте завдання, як це може здатися на перший погляд. При наданні готельних послуг необхідно враховувати, що може викликати невдоволення гостя. Таким чином, в обслуговуванні не повинно бути дрібниць, які роблять перебування гостя неприємним.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com