Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 45 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
1. Вибір і характеристика об’єкта дослідження
2. Аналіз асортименту продукції (товарів, послуг) підприємства
3. Теоретичні аспекти дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства
4. Маркетингові дослідження покупців продукції (товарів, послуг) підприємства
5. Оцінка іміджу підприємства
Висновки
Література
Додатки
Висновок:
Проблема конкурентоспроможності має в сучасному світі універсальний характер. Від того, наскільки успішно вона вирішується, залежить рівень економічного та соціального життя в будь-якій країні. Важливою умовою забезпечення конкурентоспроможності підприємств є ефективне використання ресурсів, кваліфікації та здібностей персоналу, досягнень сучасного менеджменту, інноваційних, інформаційних та фінансових можливостей підприємства, що у сукупності являє собою його потенціал, який повинен бути конкурентоспроможним. Теоретичні і методологічні питання формування конкурентоспроможного потенціалу промислових підприємств, його структури, організації використання, розробки методів діагностики, вибір напряму розвитку потенціалу поки ще не отримали свого вирішення. Конкурентоспроможний потенціал промислового підприємства може бути використаний у повній мірі у тому випадку, коли розроблено раціональну систему управління ним, побудувати яку доцільно з використанням принципів та методів стратегічного управління. Розглянувши теоретичні та практичні аспекти оцінки конкурентоспроможності підприємств, можна зробити деякі висновки та надати пропозиції щодо підвищення її рівня в умовах ринкових відносин. Конкурентоспроможність, – як соціально-економічна категорія – це спроможність, вміння досягати законним шляхом найвищих економічних та соціальних переваг. Поняття конкурентоспроможності інтерпретується і аналізується в залежності від економічного об'єкту, що розглядається. В багатогранній роботі по досягненню конкурентоспроможності важливе місце належить показникам, які повинні характеризувати та давати змогу оцінювати конкурентоспроможність того чи іншого об'єкту. Як показало проведене дослідження, нараховується багато параметрів, які повинні знаходитися в полі зору керівництва підприємства, як найважливіші об'єкти управління. Разом з тим, задаючись параметрами конкурентоспроможності для того або іншого об'єкту, необхідно постійно турбуватися про створення належних умов, які забезпечують досягнення потрібних параметрів конкурентоспроможності. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Дослідження організації діяльності туристичного підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» показало, що воно є сучасним та конкурентоспроможним підприємством туристичної галузі. Підприємство надає широкий асортимент туристичних послуг, має гарний імідж серед своїх клієнтів. Туристична фірма пропонує своїм клієнтам велику кількість різноманітних турів, але найбільш популярними є напрямки лікувального, пляжного та оздоровчого туризму. Клієнтaми ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» є люди з великим тa середнім дoстaткoм, які віддaють перевaгу прoвoдити чaс пoдoрoжуючи. Управління туристичним підприємством ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» здійснюється на базі лінійно-функціональної структури управління, яка включає бухгалтерський відділ (головний бухгалтер); комерційний відділ (менеджерів по рекламі); системного адміністратора. Зроблено оцінку ефективності господарської діяльності ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Головним джерелом формування валового прибутку є основна діяльність підприємства, з метою здійснення якої воно створене. ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» успішно працює на вітчизняному ринку туристичних послуг. Проте проведений аналіз обсягів реалізації туристичних послуг, а також показників ліквідності, платоспроможності та ділової активності свідчить про скорочення обсягів діяльності туристичної фірми у 2017 році. В цілому, проведений аналіз свідчить при високу конкурентну позицію фірми, проте ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс», прямуючи до гнучкого використання своїх внутрішніх можливостей підприємство повинно забезпечувати собі технічну та економічну ефективність. Іншими словами, воно повинно знайти спосіб оптимального сполучення технічної та економічної ефективності для забезпечення найкращих умов пропозиції. Це дасть змогу підприємству вийти на новий рівень конкурентоспроможності та завоювати стійкі конкурентні переваги на вищеозначеному ринку. В сучасних умовах виняткового значення при виході туристичного підприємства на зовнішні ринки набувають створення і виробництво конкурентоспроможного туристичного продукту (послуги) з мінімальними витратами з метою одержання заздалегідь визначеної долі прибутку; якість послуг та здійснюваний контроль за нею, а також реалізація заходів щодо організації збуту, обслуговування після надання послуг і проведення рекламних кампаній. Досягнення в результаті цих заходів поставлених цілей, тобто одержання максимального і стійкого прибутку, проникнення на нові ринки або закріплення на існуючому ринку, і є головним критерієм оцінювання виробничої та маркетингової діяльності туристичного підприємства. Орієнтуючись на стратегію зростання, двоєдина задача конкурентної політики ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» може бути сформульована так: з одного боку – постійне прагнення до зменшення вартості послуг при незмінно високій якості, а з іншого боку – цільова робота направлена на розповсюдження туристської пропозиції.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com