перейти на сайт>>

Дослідження рівня конкурентоспроможності ТОВ «Хмельницьклегпром»

ID роботи: 8531
Тип роботи:
Об'єм: 52 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства

1.1.        Поняття та види конкурентоспроможності

1.2.        Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції

1.3.        Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми

1.4.        Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю

Висновок до розділу 1

Розділ 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ТОВ «Хмельницьклегпром»

2.1.        Характеристика об’єкту дослідження

2.2.        Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства

2.3.        Аналіз конкурентоспроможності основної продукції

2.4.        Оцінка ринків збуту основної продукції

Висновок до розділу 2

Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ТОВ «Хмельницьклегпром» для роботи в умовах ринкової економіки

3.1.        Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства

Конкретизовані стратегії

3.2.        Впровадження організаційної структури управління ТОВ «Хмельницьклегпром» орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем

Рисунок 3.2 - Структура відділу зовнішньоекономічної діяльності

3.3.        Реорганізація маркетингової служби підприємства

Висновок до розділу 3

Висновок

Додатки

Література



Висновок:

Проаналізувавши підходи до розуміння конкуренто­спроможності підприємств, робимо висновок, що не існує єдиного її трактування. Частина дослідників вважає, що конкурентоспроможність підприємств - категорія, яка прямо визначається характеристиками їх продукції. Інші дослідники беруть за основу ефективність виробничого процесу чи стратегічного планування розвитку підприємств, їх спроможність впроваджувати нові технології та боротися з суперниками на ринках.

Проведене дослідження конкурентоспроможності ТОВ «Хмельницьклегпром»  показало, що у цілому за роки роботи дане підприємство зарекомендувало себе з позитивної сторони, що дозволяє зробити висновки про доволі високий рівень його конкурентоспроможності.

ТОВ «Хмельницьклегпром» має гарний фінансовий стан, є прибутковим та рентабельними.

Аналіз конкурентоспроможності основної продукції, проведений у порівнянні з продукцією основних конкурентів ТОВ «Хмельницьклегпром» -  ПАТ «Горинь» та  ПАТ «Лілея» показав, що досліджуване підприємство є лідером, оскільки значно випереджає своїх конкурентів за основними показниками конкурентоспроможності.

Забезпечення високих конкурентних позицій  ТОВ «Хмельницьклегпром» базується на постійному використанні нововведень; пошуку нових, більш досконалих форм товару, що випускається; поліпшенні якості товару на всіх етапах його розвитку та продажу; встановленні високих цін на нові товари до появи на ринку аналогічних товарів, виготовлених конкурентами; сервісному обслуговуванні постачальників, споживачів.

Проведена оцінка ринків збуту основної продукції показало, що найбільш привабливим для даного підприємства є український ринок, тому основні маркетингові зусилля слід зосередити саме на ньому.

У процесі аналізу були виявлені і певні недоліки, серед яких необхідно відмітити, що підприємство використовує один розподільний центр збуту продукції, відсутня служба маркетингу, окремі функції по управлінню маркетинговою діяльністю виконують працівники відділу зовнішньоекономічної діяльності та відділу оптових продаж.

Тому з метою усунення цих недоліків були розроблені рекомендації, спрямовані на по підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Хмельницьклегпром». На найближчу перспективу підприємству рекомендовано використовувати стратегію «обмежений ріст». Були  визначені основні етапи розробки стратегії та система маркетингових рішень, що забезпечують їх реалізацію.

Також було впроваджено організаційну структуру управління,  орієнтовану на розв’язання стратегічних проблем. У рамках цієї структури рекомендовано структурувати торговий персонал відділу оптових продаж по географічній ознаці. Дана структура заснована на закріпленні за кожним торговим представником – регіональним менеджером визначеної території, на якій він продає продукцію, що випускається компанією.

Також рекомендовано виділити відділ маркетингу у окремий підрозділ.

Проведений розрахунок ефективності даного заходу свідчить про доцільність такої реструктуризації.

Отже, запропоновані заходи будуть сприяти  підвищенню рівня конкурентоспроможності ТОВ «Хмельницьклегпром».


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: