Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
ВСТУП |
|
РОЗДІЛ 1. | ТОРГІВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ…………………………… |
РОЗДІЛ 2. | ЗНАЧЕННЯ, РІВЕНЬ ТА МАСШТАБИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ…… |
1.1. Передумови територіальної організації роздрібної торговельної мережі……………………………………… | |
1.2. Фактори територіального розміщення та розвитку торгівельних мереж……………………………………..... | |
РОЗДІЛ 3. | АНАЛІЗ РОЗМІЩЕННЯ ТОРГІВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ В УКРАЇНІ |
3.1. Особливості розвитку торговельних мереж в Україні……………………………………………………... | |
3.2. Характеристика форматів торгівельних мереж……. | |
3.3. Особливості територіальної організації роздрібної торговельної мережі регіонів України…………………... | |
РОЗДІЛ 4. | ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ В УКРАЇНІ: ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ |
ВИСНОВКИ | ……………………………………………………………… |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………. | |
ДОДАТКИ | ……………………………………………………………… |
Висновок:
Процеси виникнення бізнес-структур, що мають мережеву організацію, отримали широке розповсюдження в роздрібній торгівлі, а масштаб торговельної діяльності провідних підприємств і тенденції їх розвитку на споживчому ринку дозволяють говорити про них як про ключові елементи сучасної організації товарного обігу, що вимагає постійної уваги до вдосконалення їхньої діяльності.
Роздрібна торгівля традиційно є однією з найбільш динамічно зростаючих сфер вітчизняної економіки. Але, з усіх господарюючих суб’єктів, що здійснюють діяльність у сфері роздрібної торгівлі, тільки мережеві торгові структури змогли утримати масштаби свого бізнесу на відносно стабільному рівні. На сьогодні такий вид бізнесу у роздрібній торгівлі активно розвивається як форма ринкової взаємодії
Використовуючи економічні переваги великих підприємств, що полягають у можливості суттєвого зниження цін закупівлі товарів, економії на масштабах, адміністративно-управлінських і трансакційних витратах, лобіюванні своїх інтересів у державних і місцевих органах, фінансовій спроможності до постійних технологічних інновацій, удосконаленні всіх бізнес-процесів, накопиченні торгового капіталу, торговельні мережі повинні постійно збільшувати свою питому вагу на конкурентному ринку.
Корпоративні роздрібні торговельні мережі, що займаються продажем продовольчих товарів, які входять до рейтингу 200 найбільших українських компаній. Лідером останніх років залишається мережа ««Fozzy Group». Друге місце рейтингу, серед роздрібних корпоративних торговельних мереж, займає «Metro Group», на третьому місці – «АТБ-маркет».
Підбиваючи підсумки, слід констатувати, що вищенаведена характеристика торговельних мереж України свідчить про сформоване ринкове середовище споживчого ринку, його територіальну диференціацію за рівнем розвитку показників торгівлі і торговельної мережі. Проте процеси трансформації торговельної мережі мають стійкі тенденції до становлення її на якісно новій основі, що супроводжується галузевими перетвореннями, а саме:
розширенням існуючих мереж за рахунок поглинання дрібних мереж та купівлі магазинів старого формату;
значним збільшенням самостійно побудованих за новими технологіями торговельних центрів (особливих успіхів досягли компанії «Амстор», «Обжора», «Еко-маркет», «Велика кишеня»);
появою перших масових продуктових франшиз (так, волинський «Наш Край» продав більше десяти франшиз по всій Україні, «Пакко» («Вопак») і «Агроконтракт» («Колібріс») — по одній у своєму регіоні, але в майбутньому такий процес має активно розвиватися;
активною експансією мереж в економіко-географічних районах, зокрема представленням національних мереж у великих регіональних містах, а регіональних операторів навіть у маленьких містечках;
зростанням конкуренції за рахунок появи на вітчизняному ринку закордонних торговельних мереж зі світовим брендом, репутацією і досвідом;
розвитком різних форматів торгівлі, зокрема, збільшенням частки гі- пермаркетів та «магазинів біля дому»;
розвитком мережами власного виробництва, що призводить до конкуренції товарної пропозиції і покращання якісних характеристик постачальників споживчих товарів;
збільшенням обсягів інвестицій в реалізацію нових проектів у торговельній сфері, що сприяє її активному розвитку.
Дослідження особливостей розвитку торговельної мережі України дозволило виявити основні їх проблеми, визначити точки активізації діяльності та у подальшому пріоритетні напрями вдосконалення функціонування торговельних мереж.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com