Тип роботи:
Об'єм: 10 стор.
Вартiсть: 30 грн.
Змiст:
Задача 1
За оцінками менеджерів визначено, що у прогнозному періоді рівень майбутніх змін за інноваційною складовою стратегій складає 2-4, та за маркетинговою складовою – відповідно 2-3.
Проведіть оцінку потенціалу керівництва організації та визначить необхідні зміни, користуючись тестовими таблицями для визначення агресивності стратегії підприємства, та нижченаведеною інформацією (табл.25.1)
Визначать необхідні зміни у складових потенціалу організації
Таблиця 25.1
Характеристика потенціалу організації
Компоненти | Значення |
Характеристики керівництва організацією | |
1. Характер мислення | Виробничий |
2. Орієнтація | В середину організації |
3. Часова орієнтація | Нові дії |
4. Модель успіху | Ефективність виробництва |
5. Готовність до ризику | Відмовлятися |
6. Влада вищого керівництва | Помірна |
7. Стиль керівництва | Дисципліна/контроль |
8. Рішення проблеми | Діагностика |
9. Важелі керівництва | Контроль |
Характеристика управлінського клімату | |
1. Відношення до змін | «Планувати заздалегідь» |
2. Готовність до ризику | Уникати |
3. Часова перспектива | Сьогоднішнє |
4. перспектива дій | Переважно у середину фірми |
5. Фактор, що спонукає до змін | Незадовільні результати |
6. Ініціатива | «Робити все за правилами» |
7. Структура повноважень | Децентралізація |
Характеристика компетенції управляючих | |
1. Засоби рішення проблеми | Вибір кращої альтернативи |
2. Процедура рішення проблеми | Ієрархічна у масштабі всієї фірми |
3. Система управління | Стратегічне планування |
4. Інформаційна система | Екстраполяційний прогноз |
5. Організаційна структура | Децентралізована з автономним відношенням |
6. Визначення роботи | В категоріях цілей |
7. Головні методи управління | Прогноз, оптимізація |
8. Найбільш важлива функція | Маркетинг та планування на рівні фірми |
Задача 2
ТОВ «Прелюдія» працює на ринку ремонту побутової техніки більше 15 років. Цей ринок розвивається динамічно та має достатньо швидкі темпи росту.. Підприємство має кваліфікований персонал, гарне технічне оснащення, сильну управлінську команду, співпрацює із іноземними компаніями щодо постачання запасних частин та матеріалів., виконує гарантійний ремонт продукції відомих фірм-виробників. Дані для оцінки конкурентоспроможності підприємства наведені в таблиці 25. Скориставшись матрицею Томпсона/Стрікленда проведіть обґрунтування пріоритетних варіантів стратегії розвитку підприємства та дайте їх характеристику.
Таблиця 25
Дані для оцінки конкурентоспроможності підприємства
Ключові фактори конкурентного успіху | Відносна вагомість | Оцінка конкурентної сили |
1. Матеріально-технічна база | 0.3 | 4 |
2. Кваліфікація персоналу | 0,2 | 4 |
3. Зручність замовлення послуг | 0.1 | 3 |
4. Ціна на послуги | 0.15 | 3 |
5. Швидкість обслуговування | 0.15 | 4 |
6.Гарантія | 0,1 | 3 |
Шкала для оцінки рівня конкурентоспроможності:
- Ø 0 - 2 – низький рівень,
- Ø 2.1 - 3.5 – середній рівень,
- Ø 3.51 - 5 високий рівень
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 12 років. Тел.: 050-102-29-21, 093-826-45-66, 096-943-16-46, natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com