перейти на сайт>>

Звіт з виробничої практики в готелі “Дружба”

ID роботи: 6132
Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Зміст

1.Загальна характеристика готельного підприємства

2. Аналіз організації та технології роботи служби обслуговування номерного фонду готельного господарства

2.1. Організація роботи служби обслуговування номерного фонду

2.2. Характеристика технології прибиральник робіт

3. Аналіз організації та технології роботи служби прийому та розміщення підприємства готельного господарства

3.1. Організація основних груп приміщень служби прийому та розміщення

3.2. Організація та технологія обслуговування гостей службою прийому та розміщення

Висновок

Список джерел

Додатки

Додаток 1

Сайт готелю «Дружба» м.Луганськ

Додаток 2

Посадові обов'язки співробітників готелю «Дружба»

Додаток 3

Номера готелю «Дружба»

Додаток 4

Анкета громадянина, який проживає в готелі

Додаток 5

Реєстраційна картка

Додаток 6

Візитна картка готелю

Додаток  7

Журнал обліку громадян, що проживають у готелі» типової форми

№ 5-г

Додаток  8

Журнал обліку іноземців, що проживають у готелі» типової форми № 6-г

Додаток 9

Журнал осіб, які проживають на поверсі» типової форми № 10-г2

Додаток 10

Журнал реєстрації заявок на бронювання номерів

Додаток 11

Касовий звіт



Висновок:

Основний технологічний процес відповідає основній функції готелю Дружба: даний готель надає місце проживання. Основною службою при наданні місця проживання належить саме службі прийому і розміщення. Допоміжні технологічні процеси забезпечують умови, необхідні для здійснення основних процесів: контроль за технологічним і естетичним станом устаткування і помешкань, їхнє обслуговування і ремонт. Обслуговуючі технологічні процеси пов’язані з санітарним наглядом, прибиранням, технологічними процесами приготування їжі, прасування, хімчистка, перукарня, автостоянки, харчування та ін. Вони здійснюються в готелі «Дружба»  власними службами. Ознайомившись з технологічними процесами і операціями готелю «Дружба», можна дійти висновку, що ці послуги у даному готелю організовані чудово, вони дуже різноманітні і здатні задовольнити будь-які виниклі проблеми у клієнтів готелю. Для поліпшення технологічних процесів готельних послуг в даному готелі необхідно їх автоматизувати. Наприклад, для поліпшення санітарно-гігієнічного стану готелю «Дружба» можна запропонувати використовувати замінити старе устаткування для прибирання приміщень більше сучасним.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: