перейти на сайт>>

УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ

ID роботи: 6130
Тип роботи:
Об'єм: 122 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Вступ

РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

1.1         Поняття та економічна сутність конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

1.2         Технологія формування і реалізації стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

1.3         Обґрунтування розробки комплексної конкурентної стратегії підприємства на зовнішньому ринку

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. Дослідження процесу удосконалення конкурентоспроможносты на зовнішньому ринку на Первомайському електромеханічному заводі ім.К.Маркса

2.1         Організаційно-економічна характеристика підприємства

2.2         Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства

2.3         Оцінка конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. Удосконалення конкурентоспроможності Первомайського електромеханічному заводі ім.К.Маркса              на зовнішньому ринку

3.1.        Розробка організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю підприємства

3.2 Обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

Висновки до розділу 3

РОЗДІЛ 4 Економічна ефективність заходів з удосконалення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

Висновки

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Таким чином, у першому розділі магістерської роботи було розглянуто теоретичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

Під управлінням міжнародною конкурентоспроможністю підприємства розуміють сукупність важелів і способів впливу на сфери створення і реалізації конкурентоспроможних товарів, цілі і відповідальність суб’єктів господарювання, що реалізуються за допомогою управлінських рішень.

Другий розділ присвячено дослідженню процесу удосконалення конкурентоспроможності на зовнішньому ринку на Первомайському електромеханічному заводі ім.К.Маркса.

Дослідження показало, що ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса»  - найбільший український виробник, що пропонує вітчизняним і зарубіжним споживачам більше 400 типорозмірів асинхронних вибухозахищених електродвигунів 15 серій, потужністю від 4 до 1000 кВт трьох класів ізоляції, якими комплектуються більше 80% вугільних видобувних і прохідницьких комбайнів, стрічкових і скребкових конвеєрів і ряд інших потужних шахтних механізмів.

Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» передбачав вивчення та дослідження загальнодоступної річної фінансової звітності. Під час роботи використовувалися методи як вертикального так і горизонтального аналізу для обробки цифрового матеріалу, так і метод агре­гатних величин. В цілому фінансово-господарська діяльність досліджуваного підприємства може вважатися задовільною. Більшість показників знаходять­ся в межах нормативних значень, проте чимало мають як значні так і незнач­ні відхилення.

За  результатами проведеного аналізу організації механізму ЗЕД на ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» можна зробити наступні висновки:

номенклатура устаткування, що випускається підприємством, дуже різноманітна, основна продукція, вироблена підприємством - для організацій вугледобувної галузі. Основну частку складають постачання електродвигунів та іншого електромеханічного устаткування;

за період з 2010 по 2012 роки на ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» відбувалося постійне збільшення обсягу реалізації продукції на 2-6 % за кожний рік;

основні доходи підприємства від реалізації устаткування формуються за рахунок великих, довгострокових, інвестиційних і міжурядових контрактів;

експорт реалізації товарів на підприємстві досягає 75-80 %, що говорить, з одного боку, про сильний вплив замовлень закордонних покупців (частіше країни СНД), але високому рівні експорту в цілому для України; з іншого боку, невисокому збуті продукції на місцевому ринку;

широке використання базових умов постачання, за бажанням замовника, відповідно до «Інкотермс».

В цілому, ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» займає вагоме місце на світовому ринку, і відповідно, має гарну репутацію. Підприємство успішно розвиває ділове співробітництво із закордонними авіакомпаніями багатьох провідних країн світу. Це досягається завдяки високій кваліфікації спеціалістів підприємства, залученням конструкторських та науково-дослідних організацій, а також розвитком ділового співробітництва з крупними міжнародними авіаційними фірмами. Проте, сучасні умови діяльності підприємства залишаються переважно негативними, ніж сприятливими. Сьогодні ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» доводиться працювати в умовах дуже жорсткої конкуренції на авіаційному полі світового ринку. Беручи до уваги таку тенденцію, виникає необхідність формування стратегії розвитку підприємства, яка враховувала б специфічні умови вітчизняної економіки.

Проведена оцінка  конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку показала, що слабкою  стороною ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» є слабкі маркетингові комунікації та відповідно збут продукції.

Сильною стороною ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» є товарний асортимент, сервісне обслуговування та репутація підприємства.

Третій розділ присвячено розробці заходів з удосконалення конкурентоспроможності Первомайського електромеханічному заводі ім.К.Маркса на зовнішньому ринку.

Серед основних можливих заходів по удосконаленню конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку  на ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» можна виділити наступні: створення окремого структурного підрозділу, що відповідав би за успішність ведення ЗЕД на підприємстві, маркетингові дослідження нових ринків за умови виходу на них, вибір партнерів для ведення зовнішньоекономічної діяльності шляхом збору необхідної інформації про них, проведення SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку підприємства та удосконалення механізму зовнішньоекономічної діяльності підприємства на основі відповідних законодавчих актів.

В рамках удосконалення організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю підприємства був проведений вибір каналів розподілу продукції, який показав, що прямий канал збуту є найбільш вигідним для підприємства.

В умовах жорсткої конкурентної боротьби ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» потрібно не тіль­ки визначати стратегічні цілі та орієнтири їх досягнення, а також формувати власні конкурентні переваги шляхом координації усіх напрямків власної дія­льності для підтримки своєї конкурентоспроможності. Стратегія ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» виступає так би мовити об’єднуючим механізмом потенціалу компанії та зо­внішнього середовища, в якому доводиться працювати. Аналіз досліджува­ного матеріалу показав, що на даному етапі розвитку для ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» найбільш доцільно використовувати стратегію обмеженого зростання».

У четвертому розділі визначено економічна ефективність заходів з удосконалення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку.

Розрахунки, проведені в роботі показали, що розширення прямого каналу збуту дозволить ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» отримати додатковий прибуток у розмірі 1820,76 тис.грн.

Відкриття представництв дозволить збільшити виручку від реалізації на 20% (230,6 тис.грн.)

Проведені дослідження вказують на необхідність впровадження запропонованих заходів із вдосконалення конкурентоспроможності підприємства  ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» на зовнішньому ринку, адже саме вони є одним із найважливіших критеріїв успіху фірми у конкурентній боротьбі.

Втілення в життя вище запропонованих заходів, без сумніву значно покращить якість роботи підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: