перейти на сайт>>

Звіт з практики ТОВ «Кофе енд Круассан»

ID роботи: 9984
Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

1.1. Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю

РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА  ТОВ «Кофе енд Круассан»

2.1. Загальні положення

2.2. Найменування та місце знаходження

2.3. Мета і предмет діяльності підприємства

2.4. Структура підприємства

2.5. Управління підприємством

РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Кофе енд Круассан»

3.1. Посадова інструкція керуючого менеджера ТОВ «Кофе енд Круассан»

3.2. Дослідження ефективності застосування технологій менеджменту на ТОВ «Кофе енд Круассан»

3.3. Статистичні показники товарообігу ТОВ «Кофе енд Круассан». Аналіз існуючих проблем та пропозиції щодо їх вирішення.

ВИСНОВКИ

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ



Висновок:

Таким чином, дослідження особливостей функціонування ТОВ «Кофе енд Круассан» показало, що дане підприємство – сучасний заклад ресторанного господарства, що успішно функціонує на ринку м. Києва.

Як і в звичайному закладі ресторанного господарства, вна ТОВ «Кофе енд Круассан» наданні всі необхідні умови для організації споживання страв: наявність всіх торговельних приміщень (основний зал, вестибюльна група приміщень, в яку входять туалет, гардероб, вестибюль).

Тип організаційної структури ресторану – лінійно-функціональна, при цьому лінійний персонал забезпечує безпосереднє керівництво виробництвом. Функціональний персонал допомагає лінійним керівникам виконувати функції управління своїми підрозділами. Вона дозволяє організувати управління за лінійною схемою (директор – начальник підрозділу – майстер), а функціональні відділи апарату управління підприємства лише допомагають лінійним керівникам вирішувати управлінські завдання.

Дослідження показало, що дане підприємство володіє достатньо потужним потенціалом розвитку, проте цей потенціал використовується не ефективно: товарообіг та виручка від реалізації продукції та послуг має тенденцію до зменшення.

На ТОВ «Кофе енд Круассан» організація споживання продукції супроводжується процесом обслуговування, який є однією з найважливіших сторін діяльності. В процесі обслуговування продукцію, яка виготовлена на підприємстві, доводять до споживача і одночасно створюються умови для її споживання.

Система менеджменту якості послуг ТОВ «Кофе енд Круассан» ґрунтується на вироблених підприємством адміністративних і економічних методах реалізації політики забезпечення якості послуг, спрямована на задоволення потреб споживачів продукції та послуг при відповідність її обов’язковим вимогам нормативної і технічної документації. Крім того, управління якістю включає в себе забезпечення якості сировини і напівфабрикатів, перевірку якості випущених страв.

Для подальшого удосконалення процесу обслуговування та збільшення обсягів реалізації ТОВ «Кофе енд Круассан» пропонується впровадження у діяльність інформаційної системи, яка дозволить автоматизувати основні виробничі процеси.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: