Тип роботи:
Об'єм: 70 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
- КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ ПРО МАРКЕТИНГОВЕ АГЕНСТВО ТОВ «КРЕАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ»
- ЗАЯВА на ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
- БРІФ НА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
- ПРОПОЗИЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
- МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
- АНКЕТА
- СЦЕНАРІЙ ПРОВЕДЕННЯ ФОКУС-ГРУПИ
- РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ
- АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТУВАННЯ
- СТЕНОГРАМА ФОКУС-ГРУПИ
- АНАЛІЗ ФОКУС-ГРУПИ
- ВИСНОВКИ І Рекомендації
Висновок:
За результатами проведеного дослідження нами були виявлені основні чинники, що впливають на вибір споживача при купівлі плитки шоколаду, а саме:
- Смакові властивості
- Цінові рамки
- Торгова марка та країна походження
- Реклама
- Обгортка
Хоча плитка шоколаду є досить розповсюдженим товаром, можна сказати, навіть, товаром майже щоденного вжитку, ціновий фактор відіграє важливе значення у формування попиту на нього. Усі опитуванні спочатку називали ціну, а вже потім смак та якість даного товару. На ціну вітчизняного товару сильний вплив чинить іноземна сировина, оскільки какао-боби не ростуть в Україні. Із-за цього, ціна на плитку шоколаду активно змінюється разом із зміною ціни на основну сировину, а через сильне коливання курсу національної валюти – ціна на шоколад зросла майже на 40%. На загальну величину попиту також впливає і зниження платоспроможності населення України, а зростання ціни – завжди призводить до зниження попиту на продукцію.
Не менш важливим критерієм купівлі шоколаду респонденти назвали і рекламу. Переважно 100% усіх опитаних чоловіків назвали рекламу шоколаду спокусливою із-за активного використання у роликах сексуальних молодих дівчат, які ніби манять за собою, пропонуючи купити шоколад та відчути гнеземну насолоду від його споживання. Жіночій половині опитаних така реклама також здається вдалою, хоча частина з них вважають що сексуальні образи дівчат дещо відволікають від основного товару, що рекламується. Загалом рекламна компанія корпорації «Рошен» отримала схвальні відгуки у 86% респондентів.
Ще один маркетинговий чинник, що стимулює попит є обгортка шоколаду. Чим вона яскравіша, привабливіша та оригінальна – споживачі більш охоче віддають свої кошти за такий товар. Особливо вразливі до даного чинника діти, а діти, як відомо, є основними споживачами солодощів.
На закінчення усім присутнім було запропоновано надати свої рекомендації щодо покращення ТМ «Рошен» були названі такі пропозиції:
- Дещо здешевити продукцію, якщо це не відобразиться на її якості та смакових властивостей;
- Доповнити асортиментний ряд шоколаду цікавими та незвичними смаками для вибагливих та нестандартних споживачів шоколаду;
- Додати у асортимент низькокалорійний шоколад із смаком справжнього шоколаду, для того щоб сучасні жінки могли частіше ласувати улюбленими солодощами не боячись зайвих кілограмів;
- Удосконалити обгортку шоколаду – зробити її більш яскравою, більш оригінальною.
Загалом, проведене дослідження вважаємо вдалим та отримані результати будуть передані замовнику для подальшого опрацювання та розробки подальшого розвитку як асортиментного ряду шоколаду, так і торгової марки загалом.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com