перейти на сайт>>

Зміст і методика логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків Ш, Ж, Ч. Щ

ID роботи: 1418
Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні аспекти логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків ш, ж, ч, щ
1.1. Види порушень вимови шиплячих звуків та основні принципи їх корекції
1.2. Виправлення вимови шиплячих звуків ш, ж, ч та звукосполучення шч
2. Розробка колекційної програми з усунення порушень вимови звуків ш, ж, ч, щ
2.1. Визначення якості вимови шиплячих звуків
2.2. Розробка методики логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків ш, ж, ч, щ
2.3. Аналіз ефективності методики усунення порушень вимови шиплячих звуків
Висновок
Список використаної літератури
Додатки



Висновок:

Усунення порушень вимови звуків – одне з найважливіших завдань сучасної логопедії. Від її рішення залежить розвиток дитини, що має порушення вимови звуків вимови звуків. Всебічний розвиток дитини припускає облік не тільки психолого-педагогічного але і мовного чинника при усуненні порушень вимови звуків у дітей.
Серед найбільш поширених порушеннях мовного розвитку у дітей найчастіше зустрічається сигматизм. У даній роботі було розглянуто питання про усунення сигматизма в умовах дитячого саду.
Були розглянуті види сигматизма і методи коректувальної роботи.
Для підтвердження теоретичних положень курсової роботи нами проведено експериментальне дослідження, яке складалося з трьох етапів: констатуючого, формуючого, контрольного.
На констатуючому етапі експерименту діагностичні дослідження дозволили нам виявити первинний рівень розвитку мови дітей і наявність дефекту.
Коректувальну роботу по подоланню сигматизму ми будували з урахуванням розвитку вимови звуків в онтогенезі.
Для успішної корекції порушень вимови звуків необхідно здійснювати диференційований підхід, який припускає:
- урахування вікових і індивідуальних особливостей дитини.
- етіологію, механізм, структуру мовного дефекту.
- використання методів навчання, вибір яких залежить від етапу логопедичної роботи.
На прикінцевому етапі дослідження було проведено порівняльні підсумкові зрізи з метою виявлення ефективності розробленої експериментальної методики виховання звукової культури мовлення дітей дошкільного віку засобами фольклору. За результатами виявилося, що у вихованні звукової культури мовлення дітей відбулися відчутні позитивні зміни.
Результативність роботи була продемонстрована при аналізі контрольного етапу експериментального дослідження. На даному етапі експерименту для нас було важливо прослідкувати зміни у дітей з сигматизмом. Тому контрольний експеримент ми проводили не зі всією групою, а тільки з дітьми, що мають мовний дефект.
Дані, отримані на контрольному етапі, говорять про те, що відбулося збільшення кількості балів мовного розвитку в групі дітей з порушенням вимови звуків ш, ж, ч, щ.
Стан рухливості апарату артикуляції покращав у всіх обстежуваних дітей. Рівень розвитку стану фонемного сприйняття на контрольному етапі покращав до 100% у всіх дітей.
Змінилися рівні і стани вимови звуків. Якщо на констатуючому етапі середній рівень розвитку показували четверо дітей, то на контрольному етапі всі 5 дітей. Низький рівень, показаний на констатуючому етапі, на контрольному етапі ніхто не показав.
У дослідженні було виявлено, що ефективність виховання звукової культури мовлення залежить від низки педагогічних умов, а саме: адекватне використання малих фольклорних жанрів відповідно до типових помилок кожного з чинників фонетичної правильності мовлення; комунікативно-ситуативний підхід до розвитку фонетичної компетенції; раціональне поєднання різних видів і типів занять, з їхньою максимальною емоційною насиченістю; комплексне розв’язання всіх завдань щодо фонетичної правильності мовлення в різних видах діяльності; доцільна частість планування малих жанрів фольклору відповідно до завдань звукової культури мовлення впродовж року.
Отже, одержані дані засвідчили ефективність запропонованої методики й визначених педагогічних умов.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: