перейти на сайт>>

Комунікативний менеджмент в закладах туристичної сфери

ID роботи: 10433
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 70 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ

1.1. Поняття та сутність комунікативного менеджменту

1.2. Особливості комунікативного менеджменту на підприємствах туристичної сфери

Громадкість

Інші контактні аудиторії

Інші контактні аудиторії

1.3. Медіа-планування як складова комунікативної політики туристичного підприємства

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ТУРОПЕРАТОР УА ТРЕВЕЛСЕРВІС»

2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

2.2. Аналіз основних показників роботи підприємства

2.3. Дослідження складових комунікативної політики туристичного підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТОВ «ТУРОПЕРАТОР УА ТРЕВЕЛСЕРВІС»

3.1. Напрямки вдосконалення політики комунікацій туристичного підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

3.2 Оптимізація медіа-планування на туристичному підприємстві ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

3.3 Економічне обґрунтування ефективності рекомендацій на основі оптимізації медіа-планування на туристичному підприємстві ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

ВИСНОВКИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ

СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
У курсовій роботі розглянуто поняття та сутність комунікативного менеджменту, його значення у діяльності туристичного підприємства- ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Перша, теоретична, частина курсової роботи присвячена висвітленню поняття та напрямків комунікативного менеджменту туристичного підприємства; в ній розглядаються особливості комунікативного менеджменту на підприємствах туристичної сфери, а також медіа-планування як складова комунікативної політики туристичного підприємства. Аналізуючи визначення вітчизняних та зарубіжних авторів, можна зробити висновок, що розуміння сутності комунікацій залежить від того, як вони тлумачать інші категорії, а саме комунікаційний процес та модель комунікаційного процесу, що розкриває структурні елементи цього процесу. Поняття комунікації знаходиться у безпосередній залежності від того, з яких елементів будується авторами та чи інша модель процесу комунікацій. Відповідно до теми нашого дослідження запропоновано визначення поняття «комунікація», яке на наш погляд найбільш повно розкриває її суть з точки зору маркетингу і менеджменту. Комунікація – це процес обміну інформацією між його учасниками, які знаходяться як всередині, так і зовні організації і дає їй змогу одержувати відомості для прийняття стратегічних та тактичних управлінських рішень, забезпечувати їх реалізацію та передавати необхідні відомості у зовнішнє середовище з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності організації в цілому. Характерні особливості комунікативного менеджменту на сучасному етапі полягають у підвищенні складності та розмаїття використовуваних форм і методів комунікативного впливу на потенційного споживача, а також у розширенні кола цілей реклами. Рекламно-комунікативна активність поступово охоплює усі аспекти функціонування та розвитку підприємства, а рекламні компанії стають результатом кропітких досліджень та всебічного планування, від якості проведення яких значною мірою залежить дієвість реалізації решти стратегічних й оперативних планів, поточних управлінських рішень. Збільшення ролі та значення реклами в сучасних умовах насамперед визначається суттєвим ускладненням умов ринкового суперництва та розширенням кола потенційних конкурентів, підвищенням розмаїття вимог споживачів щодо якості товарів і послуг, які пропонуються для продажу, і т. і. Тому необхідність активізації та підвищення цільової спрямованості рекламно-комунікативної діяльності є одним з найбільш важливих факторів забезпечення сталих конкурентних позицій на ринку туристично-рекреаційних послуг, взаємодія учасників якого саме й визначається неухильним розширенням попиту споживачів на забезпечення високоякісного відпочинку та загостренням міжнародної конкуренції за отримання можливості обслуговування зростаючих туристичних потоків. В практичній частині розглядалося практичне питання використання інструментів комунікативного менеджменту на прикладі ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Об’єкт дослідження ефективно працює в сфері надання туристичних послуг та вже накопичив достатній досвід проведення рекламної діяльності, однак, поряд з тим, ще має кілька проблемних, досі не закритих питань в цієї області. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Дослідження організації діяльності туристичного підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» показало, що воно є сучасним та конкурентоспроможним підприємством туристичної галузі. Підприємство надає широкий асортимент туристичних послуг, має гарний імідж серед своїх клієнтів. Туристична фірма пропонує своїм клієнтам велику кількість різноманітних турів, але найбільш популярними є напрямки лікувального, пляжного та оздоровчого туризму. Клієнтами ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» є люди з великим тa середнім достатком, які віддaють перевагу приводити час подорожуючи. Управління туристичним підприємством ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» здійснюється на базі лінійно-функціональної структури управління, яка включає бухгалтерський відділ (головний бухгалтер); комерційний відділ (менеджерів по рекламі); системного адміністратора. Зроблено оцінку ефективності господарської діяльності ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Головним джерелом формування прибутку є основна діяльність підприємства, з метою здійснення якої воно створене. ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» успішно працює на вітчизняному ринку туристичних послуг. Проведений аналіз обсягів реалізації туристичних послуг, а також показників ліквідності, платоспроможності показав про зростання обсягів діяльності туристичної фірми у аналізованому періоді Проведено аналіз сучасного стану потенціалу туристичного підприємства. Виявлено, що на діяльність ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» впливають в основному фактори зовнішнього середовища, що визначають купівельні можливості споживачів, а також складна політична та економічна ситуація. Визначені напрямки вдосконалення комунікативного менеджменту туристичного підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» та розроблені заходи щодо їх досягнення. Розроблено календарний план комунікативної кампанії для ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» та проведено економічне обґрунтування ефективності рекомендацій на основі оптимізації медіа-планування.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: