перейти на сайт>>

Оптимізація структури управління підприємством туристичної сфери

ID роботи: 10435
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ

1.1. Поняття організаційної структури управління

1.2. Принципи формування структури управління на підприємствах туристичної сфери та ресторанного господарства

1.3. Сучасні тенденції побудови структур управління на підприємствах туристичної сфери та ресторанного господарства

РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ         В  ГОТЕЛІ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ» М. КИЇВ

2.1. Організаційна-технологічна характеристика ресторану «Теракота» готельного комплексу «Прем’єр палац» м. Київ

2.3. Аналіз організаційної структури ресторану «Теракота»

РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАНУ «Теракота»

3.1. Напрями вдосконалення структур управління у сучасному закладі ресторанного господарства

3.2. Характеристика заходів з оптимізації структури управління ресторану «Теракота»

3.3. Економічне обґрунтування заходів з оптимізації структури управління ресторану «Теракота»

ВИСНОВКИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Додатки



Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що ефективність роботи підприємства істотно залежить від організаційної форми, обраної для управління ним. Тому організаційна структура повинна відповідати конкретному об’єкту управління (підприємству), його цілям і умовам, в яких здійснюється функціонування об’єкта і управління ним. Формування організаційної структури є голо­вним показником ефективного організаційного пере­творення. Якісно побудована організаційна структура сама собою ще нічого не значить. Проте погано ство­рена організаційна структура унеможливлює конструк­тивну роботу незалежно від рівня менеджерів Таким чином, удосконалюючи організаційну структуру, можемо вдосконалити виконання роботи. З огляду на вказане подальші наукові дослідження слід проводити в напрямі розроблення інноваційних форм організацій­них структур, зокрема у сфері гостинності. Управління ресторанним підпри­ємством – це справжнє мистецтв, мистецтво досягнення цілей по впливу на персонал заради максимального одержання прибутку, впливу на клієнтську базу та навіть потенцій­них відвідувачів. Це мистецтво передбачити запити клієнта, щоб його бажання були цілко­вито задоволені, що зумовить повернення клі­єнта та економічний прибуток підприємства. Сутність і специфіка управління важлива на будь якому рівні розвитку підприємства. Розумне і чітко спрямоване управління задає відношення цілі діяльності до її результату, визначаючи тим самим характер поведінки в обслуговуванні клієнтів, що тим самим допомагає сформувати професійні взаємини персоналу в організації і формує установки організаційної поведінки. Грамотно сфор­моване і чітко працююче ресторанне госпо­дарство дозволяє сформувати гарний імідж будь-якої країни, адже гостинність для них головна якість на першому місці якщо вони планують розвивати інші галузі та отриму­вати прибуток не тільки від місцевих, але і залучати гостей із закордону. Аналіз ресторану «Теракота» передбачав кілька основних завдань, які були пов’язані із оцінкою трудових ресурсів, фінансового стану та удосконаленням організаційної структури. Для визначення місця трудових ресурсів у діяльності ресторану, нами визначено основні функції та місце персоналу у процесі обслуговування гостей ресторану. Крім цього, систематизовано уявлення про класифікацію персоналу підприємства ресторанного господарства за різними критеріями. Важливим етапом стала систематизація підходів до можливості та шляхів удосконалення системи управління підприємством ресторанного господарства. Проведено огляд основних видів організаційної структури управління рестораном, основні недоліки та переваги. У розділі 2 проведено аналіз конкурентного середовища, розглянуто економічні аспекти діяльності підприємства, проведено оцінку фінансового стану та кількісного складу працівників ресторану. Визначено, що собівартість у ресторані складає більше 80% чистого доходу ресторану. У роботі проаналізовано трудові ресурси ресторану, подано перелік основних функціональних обов’язків відносно займаної посади працівників, а також структуру даного персоналу. При аналізі виявлено, що звільняються з ресторану більш ніж приймаються. У розділі 3 подано рекомендації щодо удосконалення організаційної структури ресторану та розрахована ефективність рекомендованих заходів. Побудова або реформування організаційної струк­тури управління підприємством сфери гостинності вимагає врахування великої кількості чинників пря­мого й непрямого впливу на структуру управління.   У процесі аналізу був виявлений ряд недоліків у функціонуванні організаційної структури управління ресторану «Теракота», а саме: великий апарат управління, що викликає надмірні накладні витрати,  дублювання робіт і, отже, неясність розподілу відповідальності,  аномальна розстановка ланок структури, що утрудняє функціональну взаємодію, подвійне підпорядкування працівників, що викликає неясність структури управління, нерівномірний розподіл навантаження між співробітниками (навантаження на адміністратора залу), невідповідність покладених обов’язків посадам співробітників, що обумовлює сильну плинність кадрів. Виявлені недоліки організаційної структури управління ресторану «Теракота» в значній мірі перешкоджають подальшому розвитку підприємства. Усунення цих недоліків потребуватиме комплексної перебудови структури управління та зміни розподілу обов’язків співробітників ресторану. У процесі розробки рекомендацій були також виявлені потенційні резерви підвищення ефективності функціонування існуючої організаційно-управлінської структури: виокремлення виробничого підрозділу та передача його у підпорядкування керуючого рестораном, що дозволить зменшити навантаження на адміністратора залу; введення посади хостес; укладання договору з ГК «Охорона та Безпека» про надання охоронних послуг; скорочення посади бухгалтера та укладення договору договір з компанією «AUDIT INVEST» на ведення бухгалтерського обліку; скорочення посади  касира; доповнення організаційної структури елементами, запозиченими з лінійно-штабної структури управління, та ввести посаду маркетолога.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: