перейти на сайт>>

КОНТРОЛЬНА РОБОТА Предмет: Паблiк рилейшнз

ID роботи: 4813
Тип роботи:
Об'єм: 16 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

1. Умови виникнення системи зв'язків з громадськістю, її сутність та основні характеристики

11. Співпраця служби зв'язків з громадськістю зі ЗМІ, механізм їхньої взаємодії.

21. Функції системи зв'язків з громадськістю у фінансовій сфері.

31. Сутність, зміст, цілі та завдання політичних зв'язків з громадськістю.

Завдання 9

Обміркуйте, як із допомогою заходів ПР можна «повідомити» конкурента про його неправомірні дії, але так, щоб він нічого не запідозрив, а у фірми-повідомлювача залишилися б усі документи про повідомлення, які можна використати в суді проти конкурента.

Завдання 2

Проведіть порівняльний аналіз професії маркетолога-аналітика та консультанта і професії маркетолога-комунікатора.

 

Використана література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: