


Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні основи корекційно-розвивальної функції наочності при навчанні учнів допоміжної школи
1.1. Принцип наочності в історичному аспекті
1.2. Поняття та сутність наочності
1.3. Застосування принципу наочності у процесі корекційно-розвивальної роботи з учнями допоміжної школи
Розділ ІІ. Особливості використання принципу наочності у процесі навчання учнів допоміжної школи
2.1. Дослідження рівня розвитку дітей молодшого шкільного віку допоміжної школи
2.2. Система корекційно-розвивальних умов з використанням функції наочності у процесі навчання учнів допоміжної школи
2.3. Результати експериментальної роботи
Висновок
Використана література
Додатки
Висновок:
Результати проведеного констатуючого експерименту показали – у учнів початкових класів домінує наочно-образне мислення; більшість дітей має середній рівень його розвитку. Результати проведеного контрольного експерименту показали – при цілеспрямованій, систематичній роботі по розвитку мислення молодших школярів допоміжної школи за допомогою корекційно-розвивальних вправ з використанням функції наочності, більшість учнів мають середній рівень його розвитку.
Виходячи з підсумків констатуючого експерименту, стало видно, що у молодших школярів необхідно цілеспрямовано і систематично розвивати наочно-образне мислення, не забуваючи, проте і про інші види мислення. Був розроблений і застосований на практиці перспективний план, в якому акцент був зроблений на розвиток наочно-образного мислення молодших школярів експериментальної групи.
Узагальнюючи отримані результати, слід підкреслити, - зіставлення результатів констатуючого і контрольного експериментів, що за час проведеної роботи по розвитку мислення молодших школярів в експериментальній групі нам вдалося значно підвищити рівень розвитку наочно-образного мислення дітей.
Проаналізувавши теоретичні аспекти даної проблематики, і перевіривши їх експериментальним шляхом, можна сформулювати наступні основні теоретичні і практичні виводи.
Проблема розвитку в молодшому шкільному віці дітей допоміжної школи сьогодні є актуальною, оскільки мислення у молодших школярів із ЗПР розвивається на основі засвоєних знань, і якщо немає останніх, то і немає основи для розвитку мислення, і воно не може дозріти повною мірою.
Таким чином, гіпотеза, висунута нами в даній курсовій роботі: ефективність навчання учнів допоміжної школи може бути досягнута за умов забезпечення оптимізації змісту навчання, посилення пізнавальної активності учнів, упровадження спеціальної системи наочних корекційно-розвивальних вправ - підтверджена. Мета, поставлена нами в даній роботі, повністю досягнута.
Якщо спеціальними корекційно-виховними заходами не подолати короткої мотивації діяльності, розумово відсталі школярі будуть керуватись у своїх діях лише мотивами, викликаними необхідністю. виконувати вимоги вчителя. Проте в них не буде внутрішнього стимулу, внутрішньої потреби контролювати свої дії у відповідності з вимогами об'єктивно поставленого перед ними завдання.
Принцип наочності навчання вимагає залучення до сприймання всіх органів чуття учня. Принцип використовується з стародавніх часів. У сучасній дидактиці наочність розуміють ширше, ніж безпосередні зорові сприймання. Вона включає також сприймання через моторні, тактильні чуття. Тому до наочних засобів належать і лабораторне обладнання, і статичні та динамічні навчальні посібники.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com