перейти на сайт>>

Логопедичний супровід сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

ID роботи: 9794
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 170 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Логопедичний супровід сім’ї як системна логопедична допомога родині, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення

1.1. Роль сім’ї у мовленнєвому розвитку дитини

1.2. Поняття та мета логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

1.3. Форми та напрями роботи логопеда з батьками дітей з порушеннями мовлення

Розділ 2. Дослідно-експериментальне вивчення ефективності  Логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

2.1. Організація дослідження розвитку дітей дошкільного віку з  мовленнєвими порушеннями

2.2. Розробка програми логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

2.3. Аналіз результатів проведеної роботи щодо логопедичного супроводу сімей старших дошкільників з мовленнєвими порушеннями

Висновок

Використана література

Додатки



Висновок:

Таким чином, логопедичний супровід сім’ї розглядається як структурний компонент загального психолого-педагогічного супроводу, де у співвідношенні підсистем логопедичний супровід залишається самостійним напрямом, що має свої методологічні засади, мету, специфічні завдання і шляхи вирішення. Логопедичний супровід – це вплив на дитину, прямий чи опосередкований (через близьке оточення), який реалізується у різних формах (за необхідністю) протягом усього дитячого віку спеціалістами-логопедами.

Формування логопедагогічних знань та вмінь у батьків залежить від вчасного та вмі­лого поінформування батьків логопедами, що можливе за умови реалізації програми логопедичного супроводу сім’ї, в якій вихову­ється дитина з порушеннями мовлення.

Робота логопеда з батьками, їх повноцінна взаємодія повинна будуватися в трьох напрямках: індивідуальному, груповому і просвітницькому.

Серед форм корекційної роботи логопеда з батьками можна назвати: індивідуальне консультування, бесіду, батьківські збори, дні відкритих дверей, відкрите заняття, індивідуальне спільне заняття логопеда з батьками та дитиною, групові та підгрупові заняття з батьками і дітьми, анкетування, створення стіннівок, інформаційних куточків та інші.

Структура програми логопедичного супроводу сім’ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення складалася з таких компонентів: цільового (цілі, принципи, завдання); змістового (базові складові, основні напрями діяльності); операційно-дієвого (періоди, етапи, форми, методи, прийоми, умови, способи взаємодії); оцінно-результативного (критерії, показники).

В результаті констатуючого експерименту у старших дошкільників з вадами мовлення  ми виявили: недостатній розвиток просторових уявлень, почуття ритму, графічних навичок, координації рухів руки і плечового пояса, фонематичного слуху.

На підставі результатів констатуючого експериментами була розроблена програма логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями «Логошкола для батьків». Розроблено алгоритм та зміст багатофункціональної програми логопедичного супроводу сімей дітей-логопатів, який включає інноваційні, включно з авторськими, та традиційні технології логокорекційної роботи у межах сімейно-центрованого підходу. Реалізація сучасного сімейно-центрованого підходу у практиці логопедичної роботи забезпечується наданням відповідної ролі батькам у процесі нормалізації перебігу розвитку мовлення дитини за умови постійної взаємодії логопеда і родини, яка виховує дитину з порушенням мовлення.

З метою виявлення ефективності проведеної корекційно-логопедичної роботи ми провели контрольний експеримент.

Порівняння результатів констатуючого і контрольного експериментів показало, що запропонована програма сприяла розвитку мовлення досліджуваних.

З огляду на все вищезазначене доведено, що системний, багатокомпонентний, варіативний підхід до супроводу родини виявився набагато більш ефективним, ніж традиційні форми взаємодії логопеда з родиною.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: