перейти на сайт>>

Логопедичний супровід сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

ID роботи: 9794
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 170 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Логопедичний супровід сім’ї як системна логопедична допомога родині, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення

1.1. Роль сім’ї у мовленнєвому розвитку дитини

1.2. Поняття та мета логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

1.3. Форми та напрями роботи логопеда з батьками дітей з порушеннями мовлення

Розділ 2. Дослідно-експериментальне вивчення ефективності  Логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

2.1. Організація дослідження розвитку дітей дошкільного віку з  мовленнєвими порушеннями

2.2. Розробка програми логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями

2.3. Аналіз результатів проведеної роботи щодо логопедичного супроводу сімей старших дошкільників з мовленнєвими порушеннями

Висновок

Використана література

Додатки



Висновок:

Таким чином, логопедичний супровід сім’ї розглядається як структурний компонент загального психолого-педагогічного супроводу, де у співвідношенні підсистем логопедичний супровід залишається самостійним напрямом, що має свої методологічні засади, мету, специфічні завдання і шляхи вирішення. Логопедичний супровід – це вплив на дитину, прямий чи опосередкований (через близьке оточення), який реалізується у різних формах (за необхідністю) протягом усього дитячого віку спеціалістами-логопедами.

Формування логопедагогічних знань та вмінь у батьків залежить від вчасного та вмі­лого поінформування батьків логопедами, що можливе за умови реалізації програми логопедичного супроводу сім’ї, в якій вихову­ється дитина з порушеннями мовлення.

Робота логопеда з батьками, їх повноцінна взаємодія повинна будуватися в трьох напрямках: індивідуальному, груповому і просвітницькому.

Серед форм корекційної роботи логопеда з батьками можна назвати: індивідуальне консультування, бесіду, батьківські збори, дні відкритих дверей, відкрите заняття, індивідуальне спільне заняття логопеда з батьками та дитиною, групові та підгрупові заняття з батьками і дітьми, анкетування, створення стіннівок, інформаційних куточків та інші.

Структура програми логопедичного супроводу сім’ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення складалася з таких компонентів: цільового (цілі, принципи, завдання); змістового (базові складові, основні напрями діяльності); операційно-дієвого (періоди, етапи, форми, методи, прийоми, умови, способи взаємодії); оцінно-результативного (критерії, показники).

В результаті констатуючого експерименту у старших дошкільників з вадами мовлення  ми виявили: недостатній розвиток просторових уявлень, почуття ритму, графічних навичок, координації рухів руки і плечового пояса, фонематичного слуху.

На підставі результатів констатуючого експериментами була розроблена програма логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями «Логошкола для батьків». Розроблено алгоритм та зміст багатофункціональної програми логопедичного супроводу сімей дітей-логопатів, який включає інноваційні, включно з авторськими, та традиційні технології логокорекційної роботи у межах сімейно-центрованого підходу. Реалізація сучасного сімейно-центрованого підходу у практиці логопедичної роботи забезпечується наданням відповідної ролі батькам у процесі нормалізації перебігу розвитку мовлення дитини за умови постійної взаємодії логопеда і родини, яка виховує дитину з порушенням мовлення.

З метою виявлення ефективності проведеної корекційно-логопедичної роботи ми провели контрольний експеримент.

Порівняння результатів констатуючого і контрольного експериментів показало, що запропонована програма сприяла розвитку мовлення досліджуваних.

З огляду на все вищезазначене доведено, що системний, багатокомпонентний, варіативний підхід до супроводу родини виявився набагато більш ефективним, ніж традиційні форми взаємодії логопеда з родиною.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: