Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретчині аспекти використання Інтернет-ресурсів у процесі вивчення ділової англійської мови
1.1. Інтернет-ресурси та їх роль у навчанні англійської мови
1.2. Функції навчальних Інтернет-ресурсів та їх переваги у процесі навчання ділової англійської мови
Розділ 2. Методичні аспекти навчання ділової англійської мови за допомогою використання Інтернет-ресурсів
2.1. Особливості добору та використання Інтернет-ресурсів для навчання ділової англійської мови
2.2. Характеристика Інтернет-ресурсів, які можуть бути використані у процесі навчання ділової англійської мови
2.3. Методичні рекомендації щодо використання Інтернет-ресурсів у навчанні ділової англійської мови
Висновки
Використана література
Висновок:
Таким чином, у результаті теоретичного аналізу методичної літератури було визначено дидактичні можливості Інтернет-ресурсів та розглянуто, з точки зору навчально-методичної доцільності, можливість їх використання для навчання ділової англійської мови у форматі змішаного навчання. Зокрема, було зроблено висновок, що дидактичний та методичний потенціал Інтернет-ресурсів значно зріс за останнє десятиріччя і на сучасному етапі розвитку методики навчання іноземних мов з’явилося розуміння того, що Інтернет-ресурси слід розглядати не як додатковий ресурс (хоча вони можуть такими бути), але у якості аналогового чи альтернативного ресурсу. Тобто, Інтернет-ресурси можуть розглядатися як аналог традиційним надрукованим підручникам та навчальним посібникам.
Теоретичний аналіз Інтернет-ресурсів з метою виявлення навчального потенціалу показав, що з дидактичної точки зору мережа Інтернет включає такі компоненти як навчальні ресурси, інформаційні ресурси та форми телекомунікації.
Навчальні ресурси Інтернету доцільно використовувати у навчанні англійської мови для ділового спілкування з метою формування у студентів лінгвістичної та формально-логічної складових професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції в усному діловому мовленні.
Було також визначено, що інтенсифікація навчання ділової англійської мови у даному випадку досягається за рахунок роботи студентів у штучному електронному інтерактивному іншомовному мультимедійному середовищі для вивчення ділової англійської мови, яке реалізується у навчальних ресурсах Інтернету, що постійно оновлюються
Аналіз методичної літератури довів методичну доцільність використання інформаційних Інтернет-ресурсів у якості у якості інформаційної підтримки під час організації навчального процесу у формі ділових ігор та виконання проектних завдань.
Було визначено, що інтенсифікація навчання ділової англійської мови у даному випадку досягається за рахунок роботи студентів у природному електронному іншомовному інтерактивному середовищі, яке реалізується у інформаційних ресурсах мережі Інтернет, що постійно оновлюються.
Під час розробки методичних аспектів навчання інших іноземних мов з використанням навчальних та інформаційних ресурсів Інтернету слід орієнтуватися та враховувати специфіку навчання за вже розробленим курсом для навчання ділової англійської мови з використанням дидактичних можливостей Інтернет-ресурсів, а саме:
предметну складність проектних завдань і завдань для ділової гри, які повинні виконати студенти. Під поняттям «предметна складність завдань» мається на увазі такі завдання, які а ні викладач, а ні студенти не можуть виконати без попередньої обробки спеціальної інформації за темою;
використання Інтернет-ресурсів як інформаційної основи для виконання проектів чи підготовки до ділової гри;
великий обсяг самостійної роботи та творча автономія тих, хто навчається;
самостійна робота є основою для кооперативного навчання;
взаємопов’язане навчання всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності.
Зважаючи на це, можна зробити висновок про методичну доцільність використання англомовних ресурсів мережі Інтернет у якості інформаційної підтримки навчання усного англомовного ділового спілкування.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com