


Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретчині аспекти використання Інтернет-ресурсів у процесі вивчення ділової англійської мови
1.1. Інтернет-ресурси та їх роль у навчанні англійської мови
1.2. Функції навчальних Інтернет-ресурсів та їх переваги у процесі навчання ділової англійської мови
Розділ 2. Методичні аспекти навчання ділової англійської мови за допомогою використання Інтернет-ресурсів
2.1. Особливості добору та використання Інтернет-ресурсів для навчання ділової англійської мови
2.2. Характеристика Інтернет-ресурсів, які можуть бути використані у процесі навчання ділової англійської мови
2.3. Методичні рекомендації щодо використання Інтернет-ресурсів у навчанні ділової англійської мови
Висновки
Використана література
Висновок:
Таким чином, у результаті теоретичного аналізу методичної літератури було визначено дидактичні можливості Інтернет-ресурсів та розглянуто, з точки зору навчально-методичної доцільності, можливість їх використання для навчання ділової англійської мови у форматі змішаного навчання. Зокрема, було зроблено висновок, що дидактичний та методичний потенціал Інтернет-ресурсів значно зріс за останнє десятиріччя і на сучасному етапі розвитку методики навчання іноземних мов з’явилося розуміння того, що Інтернет-ресурси слід розглядати не як додатковий ресурс (хоча вони можуть такими бути), але у якості аналогового чи альтернативного ресурсу. Тобто, Інтернет-ресурси можуть розглядатися як аналог традиційним надрукованим підручникам та навчальним посібникам.
Теоретичний аналіз Інтернет-ресурсів з метою виявлення навчального потенціалу показав, що з дидактичної точки зору мережа Інтернет включає такі компоненти як навчальні ресурси, інформаційні ресурси та форми телекомунікації.
Навчальні ресурси Інтернету доцільно використовувати у навчанні англійської мови для ділового спілкування з метою формування у студентів лінгвістичної та формально-логічної складових професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції в усному діловому мовленні.
Було також визначено, що інтенсифікація навчання ділової англійської мови у даному випадку досягається за рахунок роботи студентів у штучному електронному інтерактивному іншомовному мультимедійному середовищі для вивчення ділової англійської мови, яке реалізується у навчальних ресурсах Інтернету, що постійно оновлюються
Аналіз методичної літератури довів методичну доцільність використання інформаційних Інтернет-ресурсів у якості у якості інформаційної підтримки під час організації навчального процесу у формі ділових ігор та виконання проектних завдань.
Було визначено, що інтенсифікація навчання ділової англійської мови у даному випадку досягається за рахунок роботи студентів у природному електронному іншомовному інтерактивному середовищі, яке реалізується у інформаційних ресурсах мережі Інтернет, що постійно оновлюються.
Під час розробки методичних аспектів навчання інших іноземних мов з використанням навчальних та інформаційних ресурсів Інтернету слід орієнтуватися та враховувати специфіку навчання за вже розробленим курсом для навчання ділової англійської мови з використанням дидактичних можливостей Інтернет-ресурсів, а саме:
предметну складність проектних завдань і завдань для ділової гри, які повинні виконати студенти. Під поняттям «предметна складність завдань» мається на увазі такі завдання, які а ні викладач, а ні студенти не можуть виконати без попередньої обробки спеціальної інформації за темою;
використання Інтернет-ресурсів як інформаційної основи для виконання проектів чи підготовки до ділової гри;
великий обсяг самостійної роботи та творча автономія тих, хто навчається;
самостійна робота є основою для кооперативного навчання;
взаємопов’язане навчання всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності.
Зважаючи на це, можна зробити висновок про методичну доцільність використання англомовних ресурсів мережі Інтернет у якості інформаційної підтримки навчання усного англомовного ділового спілкування.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com