Тип роботи:
Об'єм: 52 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
1. Організаційно-економічна характеристика ВКПП «Прополіс» та його облікова політика
2. Економічний зміст та завдання обліку товарів
3. Нормативне регулювання обліку товарів
4. Оцінка товарів
5. Облік товарів
5.1. Документальне оформлення надходження, відпуску та списання товарів.
5.2. Облік товарів на місцях зберігання та складання звітності матеріально-відповідальною особою
5.3. Синтетичний та аналітичний облік товарів
6. Інвентаризація товарів
7. Шляхи вдосконалення обліку товарів
Висновки
Список використаних джерел
ДОДАТКИ
Висновок:
Торгівельна діяльність являє собою один із видів підприємницької діяльності. Ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в торгівлі здійснюються з дотриманням єдиних методологічних принципів, з урахуванням специфіки діяльності торговельних підприємств.
До основних особливостей організації обліку в торгівлі відноситься те, що облік роздрібного товарообігу ведеться, як правило, у грошовому вимірнику за продажними (роздрібними) цінами, за винятком товарів, які вимагають особливого контролю (ювелірні вироби із дорогоцінних металів, товари, прийняті на комісію, та ін.), а оптового – кількісно-грошовому вимірнику за цінами придбання.
Ефективна організація обліку реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі забезпечує:
виконання плану товарообігу, підготовку інформації, необхідної для керування всіма службами підприємства;
перевірку правильності документального оформлення, законності і цілеспрямованості операцій, своєчасне і повне їх відображення в обліку;
правильність списання товарних втрат;
дотримання правил проведення інвентаризацій, своєчасне виявлення і відображення в обліку їх результатів.
Для відображення в обліку руху товарів призначений рахунок 28 «Товари».
Розглядаючи особливості синтетичного узагальнення й аналітичної деталізації облікових даних, варто звернути увагу на те, що в бухгалтерському обліку відображаються не всі, а тільки найбільш суттєві сторони процесу продажу, які прийнято розглядати як окремі економічні категорії; кількість реалізованих товарів, собівартість реалізації, сума виручки й доходи, обігові витрати та затрати, прибуток та збиток. Решта понять та категорій можуть бути віднесені до об’єктів обліку за умови їх потенційної корисності для споживачів облікової інформації.
Аналітичній деталізації облікової інформації щодо висвітлення процесу продажу потрібно приділяти більше уваги, оскільки вона є об’єктивною передумовою для подальшого забезпечення аналізу, планування та контролю.
За результатами проведених досліджень можна зробити висновок, що торговельна діяльність є ініціативною комерційною діяльністю зі здійснення купівлі-продажу товарів народного вжитку громадянами та юридичними особами задля отримання прибутку. Підприємства різних форм власності виконують операції купівлі та продажу товарів для того, щоб забезпечити свою торговельну діяльність. Внаслідок торговельної діяльності підприємств здійснюється безперервний товарообіг між виробничими підприємствами та безпосередніми споживачами. Враховуючи вищевикладене, торговельним підприємствам варто відкривати рахунки другого та третього порядку до субрахунків 281 «Товари на складі» та 702 «Дохід від реалізації товарів». В такому разі при веденні аналітичного обліку товарів більш прозором буде управління системами знижок, націнок.
Висунуті пропозиції сприятимуть зростанню ефективності відображення реалізації товарів в системі обліку роздрібного підприємства та забезпечать формування відповідної інформації для прийняття своєчасних і ефективних управлінських рішень за окремими напрямами продажу.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com