перейти на сайт>>

Організаційна структура служб готелю та їх функціонування

ID роботи: 1816
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні аспекти формування та аналізу організаційних структур управління в індустрії гостинності
1.1 Організаційна структура управління, етапи її формування
1.2. Елементи організаційної структури
1.3. Основні типи організаційних структур управління
2. Дослідження особливостей організаційної структури готелю «Луганськ»
2.1. Загальна характеристика готелю
2.2. Дослідження структури управління готелем
2.3. Структура організації та підрозділи
Висновок
Список використаних джерел



Висновок:

Готельне господарство є однією з основних складових туристської індустрії України. Хоча розвиток даного сектора знаходиться все ще на досить низькому рівні.
Аналізуючи вище наведене, слід відмітити, що в господарській діяльності менеджери завжди шукають організаційні структури, які можуть забезпечити рішення частіш за все двох задач. Перша – створити умови для виробництва і швидкої доставки високоякісної продукції і послуг при одночасно підвищеному рівні ефективності роботи. Друга – забезпечити розробку, освоєння і доставку на ринок нових видів товарів. Створюючи такі структури, керівники підприємства повинні подолати деякі перешкоди: функціональні бар’єри, що створюються внаслідок розподілу обов’язків; неприйнятні масштаби; надмірна кількість робітників функціональних служб і рівнів управління.
Досвід показує, що статок канцелярських робітників неминуче породжує безліч бюрократичної роботи, яка скоріше мішає, ніж допомагає справі. Також як і занадто великі запаси на складах і на самому виробництві маскують помилки і неефективність виробничих операцій, занадто велика кількість управлінських і канцелярських робітників приховує помилки в управлінських рішеннях.
Сьогодні проблему ефективності господарсько-виробничої діяльності підприємства неможливо успішно вирішити на рівні робочих місць первинної ланки економіки. Необхідно враховувати потреби споживачів і потреби ринків, концентрувати зусилля на створенні виробничо-збутової структури, яка могла б найкращим чином задовольнити вимоги ринку. Базовим структурним елементом підприємства, яке функціонує в таких умовах, повинна бути не окрема функція або вид діяльності, а між функціональна команда або група, що відповідає за виконання всього набору функцій для задоволення потреб споживачів і вимог ринку.
При розгляді теоретичних та практичних питань розкрито сутність управління та типи організаційної структури управління сучасним підприємством, яке працює у сфері надання готельних послуг.
Досліджуючи загальне управління готелем “Луганськ” можна зробити висновок, що вона - лінійно-функціональна, керівником даного підприємства є голова правління, оскільки готель “Луганськ” є відкритим акціонерним товариством. На підприємстві існує демократичний стиль управління, оскільки всі рішення обговорюються колективом, але приймає їх та несе відповідальність лише керівник.
На сучасному етапі готель “Луганськ” знаходиться на стадії розвитку. Підприємство має ряд переваг перед конкурентами: категорія готелю, великі розміри підприємства, ефективна система менеджменту (високопрофесійні керівники з великим досвідом роботи), велика кількість додаткових послуг, висока кваліфікація персоналу, фінансова могутність, жорстка дисципліна (висока ефективність виконання кожним співробітником своїх посадових функцій), використання передових технологій в готелі, в ресторані, у вартість сніданку входить велика кількість послуг, високе поєднання понять ціна – якість.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: