


Змiст:
Вступ
1.Характеристика бенкетів
1.1.Класифікація бенкетів за різними ознаками
1.2.Особливості бенкетів за столом із повним обслуговуванням офіціантами
2. Особливості обслуговування бенкетів
2.1.Порядок прийому і виконання замовлень на обслуговування
2.2.Вимоги до меню
2.3.Підготовка до проведення бенкету
2.4.Правила розміщення гостей за бенкетними столами
2.4.Особливості сервірування столів
2.5.Послідовність обслуговування на бенкетах
3. Організація обслуговування бенкету - вечері на 60 осіб із повним обслуговуванням офіціантами в ресторані
3.1.Розрахунок площі зали, необхідної для проведення бенкету
3.2.Обґрунтування форми розміщення гостей та розрахунок довжини бенкетних столів
3.3.Розробка меню
3.4.Розрахунок потреби в посуді, столових приборах, з урахуванням складеного меню
3.5.Розрахунок чисельності офіціантів, необхідних для підготовки та обслуговування бенкету
3.6.Розрахунок потреби в столовій білизні та оформлення замовлення в білизняну
3.7.Порядок та правила розсадження гостей
3.8.Організація обслуговування та порядок подавання страв
4. Схема розміщення столів на бенкеті
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Висновок:
Організація будь-якого бенкету включає прийоми оформлення замовлення, підготовку до проведення бенкету, обслуговування. Організована, чітка робота по підготовці до обслуговування бенкету залежить від того, наскільки докладно і вчасно обговорені всі деталі проведення бенкету між замовником і керівництвом закладу ресторанного господарства.
Основні положення, представлені в курсовій роботі, можуть бути використані структурами галузевого і господарського керування регіонального і місцевого рівня при плануванні напрямків розвитку ресторанного господарства і профільної діяльності в рамках окремих виробництв ресторанної спеціалізації.
Основна послуга закладів ресторанного господарства - послуга харчування - складається з послуг виготовлення кулінарної продукції та створення умов для її реалізації і споживання відповідно до типу і класу закладу.
В результаті проведеної роботи було складено меню бенкету та проведено розрахунки щодо кількості обслуговуючого персоналу, столової білизни та посуду та необхідної кількості продуктів для проведення бенкету-вечері на 60 осіб в ресторані. Також в роботі наведено схему розміщення столів у залі.
Таким чином, проведений у рамках даного дослідження аналіз сприяє розвиткові теорії керування якістю. Основні положення, представлені в курсовій роботі, можуть бути використані структурами галузевого і господарського керування регіонального і місцевого рівня при плануванні напрямків розвитку ресторанного господарства і профільної діяльності в рамках окремих виробництв ресторанної спеціалізації.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com